Vysvětlení výpisu hovorů

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysvětlení výpisu hovorů

Příspěvek od xsouku04 »

Dnes (tedy vlastně včera večer) jsme vylepšili onu bublinu, co vyjede poté, co najedete myší na délku hovoru.
Je tam více informací o hovoru. Je tedy možné rozpoznat jednotlivé typy hovoru.

Nyní ještě uvažujeme o barevném odlišení. Tím bychom vybarvovali sloupeček "směr volání".

Obrázek

Typy "hovorů" jsou:

Kód: Vybrat vše

hovor
callback - objednané zpětné volání
fax  - hovor přes faxový server. Aby byl hovor označen jako fax, je třeba nastavit linku jako faxovou v paralelním zvonění.
hovor v síti T-Mobile (nešel přes ústřednu Odorik.cz) - všechny příchozí hovory na simkartu, z odchozích např. na tísňové hovory ze SIM, nebo hovor s balíčkem VPN
MMS z/na SIM (T-Mobile)
SMS z/na SIM (T-Mobile)
hovor v roamingu (T-Mobile)
MMS v roamingu (T-Mobile)
SMS v roamingu (T-Mobile)
služba virtuální volací karty - hovory např. přes číslo  822333444 nebo *8223004
SMS z webu - nebo přes api
neznámý
Předpokládáme, že tyto informace mohou pomoci v orientaci našich zákazníků ve výpise hovorů. A snad budou tak zákazníci schopni přesněji hlásit případné problémy (které se např. vyskytují jen u jednoho typu hovorů a pod.).

Typy:
hovor, callback, fax, služba virtuální volací karty, SMS z webu a neznámý se ve výpise objevují ihned, ostatní záznamy vždy s alespoň 3/4 hodinovým zpožděním, které někdy může být i vyšší.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Vysvětlení výpisu hovorů

Příspěvek od helmut.niederman »

Děkujeme, a to barevné odlišení by bylo moc super. Už se těším. :)
P.S. Co znamená ten rodičovský hovor a jak jej poznám, že se jedná o něj :?:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysvětlení výpisu hovorů

Příspěvek od xsouku04 »

helmut.niederman píše:Děkujeme, a to barevné odlišení by bylo moc super. Už se těším. :)
P.S. Co znamená ten rodičovský hovor a jak jej poznám, že se jedná o něj :?:
Rodičovský hovor má jen přesměrovaný hovor. A je to id hovoru, na základě kterého ten přesměrovaný hovor vznikl.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Vysvětlení výpisu hovorů

Příspěvek od Zedna »

xsouku04 píše:Barevně lze odlišit i hovory objednané přes zpětné volání a jinou barvou pak hovory přes přístupové číslo nebo skype jméno.
xsouku04 píše:Nyní ještě uvažujeme o barevném odlišení. Tím bychom vybarvovali sloupeček "směr volání".
Super, toto je vyborny napad.
Uz se tesim.
Odpovědět