Otázky nového zákazníka
Napsal: úte 20. led 2015 20:48:58
Zdravím všechny.
1) Rád bych se zeptal které číslo potřebuji mít aby šlo nastavit jako identifikaci pro odchozí hovory z csipsimple mé stávající mobilní číslo od T-mobile. Toto číslo chci po měsíční výpovědní lhůtě převést k Odoriku.
Abych mohl nastavit CLIP musím mít veřejné telefonní číslo, tam jde nastavit Geografické, Nomadické, nebo Mobilní číslo Odorik.
Mám radši počkat až převedu mob. čislo, než platit za nomadické?
Jaké má nomadické číslo výhody oproti mobilnímu? Vzhledem k tomu, že hodlám voip využívat pouze na mobilním telefonu.
2) Rád bych také nainstaloval csipsimple manželce aby jsme si mohli navzájem volat zdarma v rámci voip, popřípadě aby mi mohla v rámci callback zavolat. chtěl bych aby se v takovém případě odečítal můj kredit, tedy aby se nemusela k vám registrovat. Také bych rád kdyby i u ní šlo nastavit CLIP na její mobilní číslo u jiného operátora.
Snad z toho něco pochopíte a odpovíte mi.
Děkuji
1) Rád bych se zeptal které číslo potřebuji mít aby šlo nastavit jako identifikaci pro odchozí hovory z csipsimple mé stávající mobilní číslo od T-mobile. Toto číslo chci po měsíční výpovědní lhůtě převést k Odoriku.
Abych mohl nastavit CLIP musím mít veřejné telefonní číslo, tam jde nastavit Geografické, Nomadické, nebo Mobilní číslo Odorik.
Mám radši počkat až převedu mob. čislo, než platit za nomadické?
Jaké má nomadické číslo výhody oproti mobilnímu? Vzhledem k tomu, že hodlám voip využívat pouze na mobilním telefonu.
2) Rád bych také nainstaloval csipsimple manželce aby jsme si mohli navzájem volat zdarma v rámci voip, popřípadě aby mi mohla v rámci callback zavolat. chtěl bych aby se v takovém případě odečítal můj kredit, tedy aby se nemusela k vám registrovat. Také bych rád kdyby i u ní šlo nastavit CLIP na její mobilní číslo u jiného operátora.
Snad z toho něco pochopíte a odpovíte mi.
Děkuji