Otázky nového zákazníka

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Kass » úte 20. led 2015 21:48:58

Zdravím všechny.

1) Rád bych se zeptal které číslo potřebuji mít aby šlo nastavit jako identifikaci pro odchozí hovory z csipsimple mé stávající mobilní číslo od T-mobile. Toto číslo chci po měsíční výpovědní lhůtě převést k Odoriku.
Abych mohl nastavit CLIP musím mít veřejné telefonní číslo, tam jde nastavit Geografické, Nomadické, nebo Mobilní číslo Odorik.
Mám radši počkat až převedu mob. čislo, než platit za nomadické?
Jaké má nomadické číslo výhody oproti mobilnímu? Vzhledem k tomu, že hodlám voip využívat pouze na mobilním telefonu.

2) Rád bych také nainstaloval csipsimple manželce aby jsme si mohli navzájem volat zdarma v rámci voip, popřípadě aby mi mohla v rámci callback zavolat. chtěl bych aby se v takovém případě odečítal můj kredit, tedy aby se nemusela k vám registrovat. Také bych rád kdyby i u ní šlo nastavit CLIP na její mobilní číslo u jiného operátora.

Snad z toho něco pochopíte a odpovíte mi.
Děkuji
Kass
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 20. led 2015 20:41:30

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod xsouku04 » úte 20. led 2015 23:26:24

Pro používání v mobilu je dobré nomadické - neváže se ke kraji. K tomu si můžete aktivovat CLIP.
Manželce můžete zřídit druhou linku a na ní další nomadické číslo s CLIP.
Pak to bude čerpat společný kredit.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 5965
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Dollphinka » stř 21. led 2015 10:08:31

Ještě bych doplnila, že nomadické číslo, které si koupíte pro svojí linku, abyste si nastavil CLIP, můžete vrátit před přenosem mobilního čísla k Odoriku. Stačí napsat email na kontakt@odorik.cz s požadavkem o odebrání nomadického čísla (upřesněte i důvod vrácení), bude Vám vrácen jednorázový poplatek. Po přenesení mobilního čísla k Odoriku budete mít samozřejmě i stejný CLIP.

Co se týká volacího programu, doporučila bych vyzkoušet spíše Zoiper. Návod najdete zde: http://www.odorik.cz/w/zoiper
Uživatelský avatar
Dollphinka
 
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. úno 2014 15:23:31

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod utx » stř 21. led 2015 17:21:11

Případně si můžete nomadické číslo ponechat, a použít ho na přesměrování za účelem zlevnění přímých hovorů mimo síť Odorik za pomoci aplikace OdorAK nebo Odorik Callback.
utx
 
Příspěvky: 86
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Kass » stř 21. led 2015 21:52:33

Všem vám děkuji za odpovědi.
Založil jsem si tedy nomadické číslo a nastavil clip na mobilní číslo.

Chci se zeptat jestli je možné toto nomadické číslo převést na jinou moji linku. Plánuji po mém přechodu na gsm sim u odoriku. že ho přenechám své ženě na jinou linku, ať si můžeme levně volat přes internet nebo callback

Zoiper vypadá zajímavě, je bohužel anglicky, ale máte sepsaný podrobný návod takže si stím poradím. Píšete tam že protokol IAX je vhodnější na hovory přes mobilní internet, tak ho teď budu zkoušet.

To s tím přesměrování za účelem zlevnění přímých hovorů mimo síť Odorik jsem nepochopil, bylo by možné to trochu více rozvést?

Ještě mám dotaz ohledně té kartičky pro dobíjení kreditu na sazka terminálu. Je tato kartička nějak spjata s mým účtem? Je to stejné jako se sim kartou kterou si nejdřív koupím a až potom k ní přiřadím číslo? Je možné mít tyto kartičky dvě? Jednu pro mně a druhou pro mou ženu? Aby bylo možné z obou dobít kredit a mohli využít ten návod pro volání z pevné linky a veřejných automatu?
Kass
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 20. led 2015 20:41:30

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod mobilemanic » čtv 22. led 2015 0:44:14

Není jednodušší si pak udělat GSM číslo na novou linku a tu starou si prostě beze změny ponechat?

Jinak ta kartička je spjata s účtem a pošlou vám jich zadarmo kolik budete chtít... Tuším, že na nějaké stránce v administraci účtu se dá i vytisknout vlastními silami...
mobilemanic
 
Příspěvky: 402
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Dollphinka » čtv 22. led 2015 16:16:42

Kass píše:Ještě mám dotaz ohledně té kartičky pro dobíjení kreditu na sazka terminálu. Je tato kartička nějak spjata s mým účtem? Je to stejné jako se sim kartou kterou si nejdřív koupím a až potom k ní přiřadím číslo? Je možné mít tyto kartičky dvě? Jednu pro mně a druhou pro mou ženu? Aby bylo možné z obou dobít kredit a mohli využít ten návod pro volání z pevné linky a veřejných automatu?


Kartička je vždy spjata s účtem. Můžete si o obě kartičky zažádat v eshopu, pošleme Vám je zdarma poštou dopisem a budou přiřazené k Vašemu účtu.
Co se týče volání z veřejných automatů, je vždy levnější využít na volání callback z Vašeho mobilu než z budky.
Příklad volání na mobil v ČR:
z budky 2.86Kč/min mimo špičku a 3.19Kč/min ve špičce
callbackem z mobilu 1.18Kč/min vždy
Srovnatelné je to s voláním z pevné linky, pokud máte doma. Ty rozdíly jsou tam minimální 1.25 Kč ve špičce a 0.92Kč/min mimo špičku.
Uživatelský avatar
Dollphinka
 
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. úno 2014 15:23:31

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod utx » čtv 22. led 2015 16:30:32

Kass píše:Chci se zeptat jestli je možné toto nomadické číslo převést na jinou moji linku. Plánuji po mém přechodu na gsm sim u odoriku. že ho přenechám své ženě na jinou linku, ať si můžeme levně volat přes internet nebo callback

Ke každé Odorik lince můžete přiřadit nejvýše jedno číslo: buď pevné, nebo nomadické, nebo ho spárovat se SIM a získat mobilní číslo. Jakmile je přiřazeno, už ho nelze odpojit. Tedy administrátoři to dokážou, ale v rozhraní na to není volba.

Kass píše:To s tím přesměrování za účelem zlevnění přímých hovorů mimo síť Odorik jsem nepochopil, bylo by možné to trochu více rozvést?

Normálně stojí volání z Odorik SIM do jiné sítě 1,50Kč/min. Na nomadickou linku Odorik však stojí volání jen 0,59Kč/min, a z nomadické linky do jiné sítě dalších 0,59Kč/min. Když si tedy voláte na svou vlastní nomadickou linku, kterou před tím přesměrujete tam, kam potřebujete, voláte za 1,18Kč/min. Aplikace OdorAK nebo Odorik Callback to umí na telefonech s Androidem a internetem zautomatizovat.
utx
 
Příspěvky: 86
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Dollphinka » čtv 22. led 2015 17:08:49

utx píše:
Kass píše:To s tím přesměrování za účelem zlevnění přímých hovorů mimo síť Odorik jsem nepochopil, bylo by možné to trochu více rozvést?

Normálně stojí volání z Odorik SIM do jiné sítě 1,50Kč/min. Na nomadickou linku Odorik však stojí volání jen 0,59Kč/min, a z nomadické linky do jiné sítě dalších 0,59Kč/min. Když si tedy voláte na svou vlastní nomadickou linku, kterou před tím přesměrujete tam, kam potřebujete, voláte za 1,18Kč/min. Aplikace OdorAK nebo Odorik Callback to umí na telefonech s Androidem a internetem zautomatizovat.


Callback prozvoněním svého nomadického čísla je možná krkolomné řešení pro nového zákazníka. http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla#smerovani_hovoru_a_vyzvaneni viz objednání zpětného volání

Callback z naší SIM může používat normálně a v kombinaci s aplikací Odorik callback je to snadné. http://www.odorik.cz/w/odorik_callback_pro_android
Uživatelský avatar
Dollphinka
 
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. úno 2014 15:23:31

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Kass » čtv 22. led 2015 18:52:31

Opět vám všem děkuji za odpovědi.

mobilemanic píše:Není jednodušší si pak udělat GSM číslo na novou linku a tu starou si prostě beze změny ponechat?

Ano, máte pravdu. Je to tak jednoduché, až se stydím že jsem na to nepřišel sám.

Dollphinka píše:Kartička je vždy spjata s účtem. Můžete si o obě kartičky zažádat v eshopu, pošleme Vám je zdarma poštou dopisem a budou přiřazené k Vašemu účtu.

Děkuji, již jsem si je objednal ve vašem eshopu.

utx píše:Aplikace OdorAK nebo Odorik Callback to umí na telefonech s Androidem a internetem zautomatizovat.

Ano, tyto aplikace jsem již taky objevil. Obě fungují buď přes internet, nebo pomoci poslání sms. Pokud však nebudu moct použít internet, zbývá jen sms, což může hovor zbytečně prodražit.
Tedy jestli dobře chápu tak minutový hovor odorik mobil > mobil stojí 1,49 kč
Minutový hovor callback odorik mobil > mobil stojí 1,18 kč + sms 0,59 kč = 1,77 kč. Nepočítám teď cenu sms u jiných operátorů (1,20 kč a podobně)
Kratší hovor to zbytečně prodraží.

Dollphinka píše:Callback prozvoněním svého nomadického čísla je možná krkolomné řešení pro nového zákazníka.

Tohle je to co hledám, i když si nemohu pamatovat každé číslo z mého telefonního seznamu. Zadávání čísla volaného přes číselník v probíhajícím hovoru se mi opravdu zdá jako krkolomné řešení.
Z videa https://www.youtube.com/watch?v=k5opBj7P7EA je krásně vysvětleno přednastavené zpětné volání. Děkuji za něj.

Rozhodl jsem se tedy o kompromis. Často volané kontakty nastavím do přednastavených a na zbytek aplikaci Odorik callback.

Avšak po instalaci právě Odorik callback se mi zkomplikovala volání kontaktů.
Pro voip mám v telefonu nyní nainstalován Zoiper. Když jsem v adresáři klik na volat kontakt oběvila se mi nabídka zda volat přes gsm, nebo odorik.cz. Ted však po instalaci Odorik callback se nejdřív objeví nabídka ať zvolím Odorik callback nebo gsm hovor, když zadám gsm hovor objevíse tatáž nabídka jestě jednou, až teď když kliknu na gsm hovor objeví se nabídka zda volat přes gsm nebo odorik. Nemluvím o tom že každou volbu musím ještě potvrdit tlačítkem "pouze jednou".
Nemáte zkušenosti s tím jak Zoiper implementovat do té první nabídky? Pak bych mohl vypnout dialer integration přímo v Zoiperu a problém by tak mohl ustal
Kass
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 20. led 2015 20:41:30

Další

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník