Otázky nového zákazníka

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Dollphinka » čtv 22. led 2015 20:10:46

Kass píše:Ano, tyto aplikace jsem již taky objevil. Obě fungují buď přes internet, nebo pomoci poslání sms. Pokud však nebudu moct použít internet, zbývá jen sms, což může hovor zbytečně prodražit.
Tedy jestli dobře chápu tak minutový hovor odorik mobil > mobil stojí 1,49 kč
Minutový hovor callback odorik mobil > mobil stojí 1,18 kč + sms 0,59 kč = 1,77 kč. Nepočítám teď cenu sms u jiných operátorů (1,20 kč a podobně)
Kratší hovor to zbytečně prodraží.

Ta SMS je za 1.25Kč pro objednání hovoru z Odorik callback, protože je posílána na číslo jiného operátora, ne naše Odoričí.
Ale nevidím důvod, proč objednávat hovor přes SMS. Při dnešním pokrytí pravděpodobně neexistuje místo, kde byste neměl k dispozici na naší SIM kartě data. Množství dat, která se objednáním callbacku spotřebují, jsou téměř zanedbatelná a věřím, že i při hodně slabém signálu budou stačit projít v určeném čase. V této aplikaci tedy způsob objednání callbacku SMSkou je opravdu jako nouzové řešení nebo se hodí např. v roamingu, kde si nechcete pouštět data, aby se Vám "nezbláznil" telefon.

Kass píše:Rozhodl jsem se tedy o kompromis. Často volané kontakty nastavím do přednastavených a na zbytek aplikaci Odorik callback.

Avšak po instalaci právě Odorik callback se mi zkomplikovala volání kontaktů.
Pro voip mám v telefonu nyní nainstalován Zoiper. Když jsem v adresáři klik na volat kontakt oběvila se mi nabídka zda volat přes gsm, nebo odorik.cz. Ted však po instalaci Odorik callback se nejdřív objeví nabídka ať zvolím Odorik callback nebo gsm hovor, když zadám gsm hovor objevíse tatáž nabídka jestě jednou, až teď když kliknu na gsm hovor objeví se nabídka zda volat přes gsm nebo odorik. Nemluvím o tom že každou volbu musím ještě potvrdit tlačítkem "pouze jednou".
Nemáte zkušenosti s tím jak Zoiper implementovat do té první nabídky? Pak bych mohl vypnout dialer integration přímo v Zoiperu a problém by tak mohl ustal

Já na svém Samsungu S4 to mám přesně obráceně. Po výběru GSM se mi zobrazí nabídka Odorik callback nebo mého operátora a Zoiper linky mi to nabízí hned v první nabídce. Ale jsem zvyklá Zoiper pouštět pouze tehdy, když chci z něj volat, neběží mi na pozadí. Zkuste si pohrát s možnostmi integrace vytáčení jak v Odorik callback, tak v Zoiperu. V každém telefonu to může být jiné.
Uživatelský avatar
Dollphinka
 
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. úno 2014 15:23:31

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod Kass » čtv 22. led 2015 20:58:28

Rozumím, budu si s tím hrát.
Třeba jsem teď zjistil že tu druhou naprosto totožnou nabídku vyvolával csipsimple, který jsem měl nainstalovaný, ale odpojený.
Když jsem ho připojil místo totožné obrazovky se oběvila nabídka hovoru přes csipsimple.
Po odinstalaci se nabídky zredukovali na dvě, což už se dá snést
Kass
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 20. led 2015 20:41:30

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod FredyC » sob 05. lis 2016 13:41:08

Dovolím si zneužít toto starší téma, jelikož jsem také nový zákazník. Nedavno se Vodafone rozhodl zrušit můj dlouholetý "nabitý" tarif a donutil mě ke změně. Dostal jsem výhodnou nabídku 4GB datového tarifu za 200,-Kč. Volám opravdu minimálně, takže mi nejdřív nevadilo, že u toho chtěji 6Kč/min. Nicméně teď zjišťuju, že to akorát způsobuje moje odkládání potřebných telefonátu, když si uvědomím tu cenu. Dnešní doby jsem úspěšně ignoroval VoIP možnosti (kromě klasiky jako Skype, Hangouts...) a tak se v tom trochu ještě ztrácím a omlouvám se za hloupé dotazy.

Než jsem našel tohle téma, tak mi unikal rozdíl mezi voláním přes Zoiper a Callback. Zoiper tedy využiji ve chvíli kdy jsem poblíž kvalitního připojení k internetu (wifi, 3G, 4G) a Callback naopak použiji kdybych byl někde v lese, kde hovor půjde přes GSM, jen to bude levnější než kdybych volal přímo přes Vodafone. Rozumím tomu tak správně?

Druhá část dotazu spočívá v tom, že manželka byla také nucena si vybrat jiný tarif od Vodafone, ale ta je naopak velmi upovídaná, takže ma neomezené volání v sití (+ 50 minut do jiných sití a neomezené sms kamkoliv) a 50MB dat, ale to vůbec nevyužívá. Jelikož ty volné minuty jí zpravidla nestačí, tak by mne zajímalo jestli ona může používat Callback z mého účtu. Předpokládám, že kvůli CLIP by musela mít vlastní nomádické číslo a pak stačí jen poslat SMS a bude to fungovat bez nějakého dalšího nastavování?
FredyC
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob 05. lis 2016 10:51:33

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod 5uch » pon 13. bře 2017 13:16:51

FredyC píše:Dovolím si zneužít toto starší téma, jelikož jsem také nový zákazník.


Objevil jsem tenhle starší dotaz - předpokládám, že už v tom máte jasno a není třeba odpovídat?
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
5uch
 
Příspěvky: 220
Registrován: stř 21. lis 2012 5:01:18

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod xsouku04 » pon 13. bře 2017 13:38:18

FredyC píše:Dovolím si zneužít toto starší téma, jelikož jsem také nový zákazník. Nedavno se Vodafone rozhodl zrušit můj dlouholetý "nabitý" tarif a donutil mě ke změně. Dostal jsem výhodnou nabídku 4GB datového tarifu za 200,-Kč. Volám opravdu minimálně, takže mi nejdřív nevadilo, že u toho chtěji 6Kč/min. Nicméně teď zjišťuju, že to akorát způsobuje moje odkládání potřebných telefonátu, když si uvědomím tu cenu. Dnešní doby jsem úspěšně ignoroval VoIP možnosti (kromě klasiky jako Skype, Hangouts...) a tak se v tom trochu ještě ztrácím a omlouvám se za hloupé dotazy.


Než jsem našel tohle téma, tak mi unikal rozdíl mezi voláním přes Zoiper a Callback. Zoiper tedy využiji ve chvíli kdy jsem poblíž kvalitního připojení k internetu (wifi, 3G, 4G) a Callback naopak použiji kdybych byl někde v lese, kde hovor půjde přes GSM, jen to bude levnější než kdybych volal přímo přes Vodafone. Rozumím tomu tak správně?

Ano přesně tak. Callback bude dobře fungovat i na místech, kde internet téměř nefunguje nebo za jízdy autem. Pokud se pohybujete, nebo máte dělat důležitý hovor z místa, které nemáte vyzkoušené, může být jistější použít callback. Pokud voláte z domu nebo jiného místa s kvalitním internetem, je levnější volat přes Zoiper nebo CSIPSimple.

FredyC píše:Druhá část dotazu spočívá v tom, že manželka byla také nucena si vybrat jiný tarif od Vodafone, ale ta je naopak velmi upovídaná, takže ma neomezené volání v sití (+ 50 minut do jiných sití a neomezené sms kamkoliv) a 50MB dat, ale to vůbec nevyužívá. Jelikož ty volné minuty jí zpravidla nestačí, tak by mne zajímalo jestli ona může používat Callback z mého účtu. Předpokládám, že kvůli CLIP by musela mít vlastní nomádické číslo a pak stačí jen poslat SMS a bude to fungovat bez nějakého dalšího nastavování?

Ano přesně tak. Nejdříve to vyzkoušejte na sobě a potom můžete přidat další číslo i pro manželku.

Doporučuji aplikaci odorik callback 2 https://play.google.com/store/apps/deta ... ack2&hl=cs
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 5966
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvekod ventlas » sob 18. bře 2017 21:38:03

Trochu improvizuji a upsal jsem se po dvaceti letech paušalu..Je to Vodafone NULOVÝ TARIF,kde mám aktivaci 49Kč za data měsíčně ..Podporuje 4G stejně jako datový TWIST ON LINE v prvním slotu dual sim mobilu.. Takže spojením s ODORIK IAX ZOIPER a při udolním mizerném spojením,kdy se dual sim nechytá,tak EDGE ODORIK CALLBACK..Místo SMS HANGOUTS..Tolik info pro zájemce o ODORIK cz
ventlas
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 10. zář 2012 15:29:14

Předchozí

Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník