Otázky nového zákazníka

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Uživatelský avatar
Dollphinka
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. úno 2014 14:23:31

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od Dollphinka »

Kass píše:Ano, tyto aplikace jsem již taky objevil. Obě fungují buď přes internet, nebo pomoci poslání sms. Pokud však nebudu moct použít internet, zbývá jen sms, což může hovor zbytečně prodražit.
Tedy jestli dobře chápu tak minutový hovor odorik mobil > mobil stojí 1,49 kč
Minutový hovor callback odorik mobil > mobil stojí 1,18 kč + sms 0,59 kč = 1,77 kč. Nepočítám teď cenu sms u jiných operátorů (1,20 kč a podobně)
Kratší hovor to zbytečně prodraží.
Ta SMS je za 1.25Kč pro objednání hovoru z Odorik callback, protože je posílána na číslo jiného operátora, ne naše Odoričí.
Ale nevidím důvod, proč objednávat hovor přes SMS. Při dnešním pokrytí pravděpodobně neexistuje místo, kde byste neměl k dispozici na naší SIM kartě data. Množství dat, která se objednáním callbacku spotřebují, jsou téměř zanedbatelná a věřím, že i při hodně slabém signálu budou stačit projít v určeném čase. V této aplikaci tedy způsob objednání callbacku SMSkou je opravdu jako nouzové řešení nebo se hodí např. v roamingu, kde si nechcete pouštět data, aby se Vám "nezbláznil" telefon.
Kass píše: Rozhodl jsem se tedy o kompromis. Často volané kontakty nastavím do přednastavených a na zbytek aplikaci Odorik callback.

Avšak po instalaci právě Odorik callback se mi zkomplikovala volání kontaktů.
Pro voip mám v telefonu nyní nainstalován Zoiper. Když jsem v adresáři klik na volat kontakt oběvila se mi nabídka zda volat přes gsm, nebo odorik.cz. Ted však po instalaci Odorik callback se nejdřív objeví nabídka ať zvolím Odorik callback nebo gsm hovor, když zadám gsm hovor objevíse tatáž nabídka jestě jednou, až teď když kliknu na gsm hovor objeví se nabídka zda volat přes gsm nebo odorik. Nemluvím o tom že každou volbu musím ještě potvrdit tlačítkem "pouze jednou".
Nemáte zkušenosti s tím jak Zoiper implementovat do té první nabídky? Pak bych mohl vypnout dialer integration přímo v Zoiperu a problém by tak mohl ustal
Já na svém Samsungu S4 to mám přesně obráceně. Po výběru GSM se mi zobrazí nabídka Odorik callback nebo mého operátora a Zoiper linky mi to nabízí hned v první nabídce. Ale jsem zvyklá Zoiper pouštět pouze tehdy, když chci z něj volat, neběží mi na pozadí. Zkuste si pohrát s možnostmi integrace vytáčení jak v Odorik callback, tak v Zoiperu. V každém telefonu to může být jiné.
Kass
Příspěvky: 4
Registrován: úte 20. led 2015 19:41:30

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od Kass »

Rozumím, budu si s tím hrát.
Třeba jsem teď zjistil že tu druhou naprosto totožnou nabídku vyvolával csipsimple, který jsem měl nainstalovaný, ale odpojený.
Když jsem ho připojil místo totožné obrazovky se oběvila nabídka hovoru přes csipsimple.
Po odinstalaci se nabídky zredukovali na dvě, což už se dá snést
FredyC
Příspěvky: 4
Registrován: sob 05. lis 2016 9:51:33

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od FredyC »

Dovolím si zneužít toto starší téma, jelikož jsem také nový zákazník. Nedavno se Vodafone rozhodl zrušit můj dlouholetý "nabitý" tarif a donutil mě ke změně. Dostal jsem výhodnou nabídku 4GB datového tarifu za 200,-Kč. Volám opravdu minimálně, takže mi nejdřív nevadilo, že u toho chtěji 6Kč/min. Nicméně teď zjišťuju, že to akorát způsobuje moje odkládání potřebných telefonátu, když si uvědomím tu cenu. Dnešní doby jsem úspěšně ignoroval VoIP možnosti (kromě klasiky jako Skype, Hangouts...) a tak se v tom trochu ještě ztrácím a omlouvám se za hloupé dotazy.

Než jsem našel tohle téma, tak mi unikal rozdíl mezi voláním přes Zoiper a Callback. Zoiper tedy využiji ve chvíli kdy jsem poblíž kvalitního připojení k internetu (wifi, 3G, 4G) a Callback naopak použiji kdybych byl někde v lese, kde hovor půjde přes GSM, jen to bude levnější než kdybych volal přímo přes Vodafone. Rozumím tomu tak správně?

Druhá část dotazu spočívá v tom, že manželka byla také nucena si vybrat jiný tarif od Vodafone, ale ta je naopak velmi upovídaná, takže ma neomezené volání v sití (+ 50 minut do jiných sití a neomezené sms kamkoliv) a 50MB dat, ale to vůbec nevyužívá. Jelikož ty volné minuty jí zpravidla nestačí, tak by mne zajímalo jestli ona může používat Callback z mého účtu. Předpokládám, že kvůli CLIP by musela mít vlastní nomádické číslo a pak stačí jen poslat SMS a bude to fungovat bez nějakého dalšího nastavování?
5uch
Příspěvky: 453
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od 5uch »

FredyC píše:Dovolím si zneužít toto starší téma, jelikož jsem také nový zákazník.
Objevil jsem tenhle starší dotaz - předpokládám, že už v tom máte jasno a není třeba odpovídat?
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od xsouku04 »

FredyC píše:Dovolím si zneužít toto starší téma, jelikož jsem také nový zákazník. Nedavno se Vodafone rozhodl zrušit můj dlouholetý "nabitý" tarif a donutil mě ke změně. Dostal jsem výhodnou nabídku 4GB datového tarifu za 200,-Kč. Volám opravdu minimálně, takže mi nejdřív nevadilo, že u toho chtěji 6Kč/min. Nicméně teď zjišťuju, že to akorát způsobuje moje odkládání potřebných telefonátu, když si uvědomím tu cenu. Dnešní doby jsem úspěšně ignoroval VoIP možnosti (kromě klasiky jako Skype, Hangouts...) a tak se v tom trochu ještě ztrácím a omlouvám se za hloupé dotazy.


Než jsem našel tohle téma, tak mi unikal rozdíl mezi voláním přes Zoiper a Callback. Zoiper tedy využiji ve chvíli kdy jsem poblíž kvalitního připojení k internetu (wifi, 3G, 4G) a Callback naopak použiji kdybych byl někde v lese, kde hovor půjde přes GSM, jen to bude levnější než kdybych volal přímo přes Vodafone. Rozumím tomu tak správně?
Ano přesně tak. Callback bude dobře fungovat i na místech, kde internet téměř nefunguje nebo za jízdy autem. Pokud se pohybujete, nebo máte dělat důležitý hovor z místa, které nemáte vyzkoušené, může být jistější použít callback. Pokud voláte z domu nebo jiného místa s kvalitním internetem, je levnější volat přes Zoiper nebo CSIPSimple.
FredyC píše: Druhá část dotazu spočívá v tom, že manželka byla také nucena si vybrat jiný tarif od Vodafone, ale ta je naopak velmi upovídaná, takže ma neomezené volání v sití (+ 50 minut do jiných sití a neomezené sms kamkoliv) a 50MB dat, ale to vůbec nevyužívá. Jelikož ty volné minuty jí zpravidla nestačí, tak by mne zajímalo jestli ona může používat Callback z mého účtu. Předpokládám, že kvůli CLIP by musela mít vlastní nomádické číslo a pak stačí jen poslat SMS a bude to fungovat bez nějakého dalšího nastavování?
Ano přesně tak. Nejdříve to vyzkoušejte na sobě a potom můžete přidat další číslo i pro manželku.

Doporučuji aplikaci odorik callback 2 https://play.google.com/store/apps/deta ... ack2&hl=cs
ventlas
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10. zář 2012 15:29:14

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od ventlas »

Trochu improvizuji a upsal jsem se po dvaceti letech paušalu..Je to Vodafone NULOVÝ TARIF,kde mám aktivaci 49Kč za data měsíčně ..Podporuje 4G stejně jako datový TWIST ON LINE v prvním slotu dual sim mobilu.. Takže spojením s ODORIK IAX ZOIPER a při udolním mizerném spojením,kdy se dual sim nechytá,tak EDGE ODORIK CALLBACK..Místo SMS HANGOUTS..Tolik info pro zájemce o ODORIK cz
pedro81
Příspěvky: 22
Registrován: stř 10. led 2024 14:39:36

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od pedro81 »

Dobrý den,
rád bych se informoval, jakým způsobem (+ co je nutné nastavit v uživatelském rozhranní), když bych v rámci služby zpětného volání z mobilního telefonu - callback) chtěl volat někomu jinému z rodiny, který má nastaveno nomandické číslo Odorik a volal bych za 0,59Kč/min.? Nebo je to možné využít jen, když by byl k dispozici smartphone a tam nastaven Zoiper, atd. a byl na příjmu (wi-fi, data) a tím pádem bylo nomandické číslo na příjmu?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od xsouku04 »

pedro81 píše: čtv 11. led 2024 12:15:07 Dobrý den,
rád bych se informoval, jakým způsobem (+ co je nutné nastavit v uživatelském rozhranní), když bych v rámci služby zpětného volání z mobilního telefonu - callback) chtěl volat někomu jinému z rodiny, který má nastaveno nomandické číslo Odorik a volal bych za 0,59Kč/min.? Nebo je to možné využít jen, když by byl k dispozici smartphone a tam nastaven Zoiper, atd. a byl na příjmu (wi-fi, data) a tím pádem bylo nomandické číslo na příjmu?
Příchozí hovor na čísle 910 lze zdarma přijímat jen na internetu. To může být možné s aplikací, ale mohou s tím být potíže, aby příchozí hovor vždy vyzváněl (aplikace neusnula) nebo též s kvalitou internetu či tím jak dobře je slyšet. Je třeba to vyzkoušet a kdyžtak poladit.
pedro81
Příspěvky: 22
Registrován: stř 10. led 2024 14:39:36

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od pedro81 »

Tím je moje záhada vysvětlena, čiže budeme volat i nadále za 1,18 což jak říkám, je stále lepší než 2,50 a bez podmínek.
Jeden smartphone máme, spíše záložní, pro mapy, jízdní řády, občas ten Zoiper jsem využil. Ale při odchozích hovorech mě druhá strana občas neslyšela, ale to bych přikládal internetu, domácí wi-fi ne vždy je spolehlivé. Ještě tam mám SIMkartu od T-Mobile Twist s ročním internetem.
Ale mě se spíše jednalo, aby si rodiče mezi sebou volali za méně, ale i tak 1,18 je OK, ale to bych se opakoval. Tím pádem jim nastavím Přednastavené čísla na nejčastěji volaná čísla. Děkuji! ;)
alfi
Příspěvky: 718
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od alfi »

pedro81 píše: čtv 11. led 2024 13:22:22 Tím je moje záhada vysvětlena, čiže budeme volat i nadále za 1,18 což jak říkám, je stále lepší než 2,50 a bez podmínek.
Jeden smartphone máme, spíše záložní, pro mapy, jízdní řády, občas ten Zoiper jsem využil. Ale při odchozích hovorech mě druhá strana občas neslyšela, ale to bych přikládal internetu, domácí wi-fi ne vždy je spolehlivé. Ještě tam mám SIMkartu od T-Mobile Twist s ročním internetem.
Ale mě se spíše jednalo, aby si rodiče mezi sebou volali za méně, ale i tak 1,18 je OK, ale to bych se opakoval. Tím pádem jim nastavím Přednastavené čísla na nejčastěji volaná čísla. Děkuji! ;)
Rodiče odportovat k Odoriku. Nebo jim pořídit VoIP DECT a budou volat úplně zadarmo. Příp. za 110 Kč balíček v síti Odorik na jednu půlku hovoru (vyplatí se ale až při volání nad 190 minut = 3 hodiny)
Odpovědět