Zpřehlednění výpisu hovorů

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
Kristovec
Příspěvky: 1526
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Zpřehlednění výpisu hovorů

Příspěvek od Kristovec »

Udělám jeden callback a objeví se tři hovory,u roamingu ještě víc.Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
jlo
Příspěvky: 147
Registrován: pon 08. dub 2013 12:32:18

Re: Zpřehlednění výpisu hovorů

Příspěvek od jlo »

Kristovec píše:Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
Prosím, toto opravdu nikoli - respektive, pokud ano, tak jen jako volitelnou možnost. Já chci vidět, jak je právě např. při callbacku vytvořena konečná cena hovoru (tedy kde mne ev. obírají o peníze) a velmi oceňuji, že Odorik tyhle informace před zákazníkem netají. Myslím, že v tom nejsem sám. Jakmile by se objevil jeden řádek „callback X CZK“, půvab celé věci mizí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpřehlednění výpisu hovorů

Příspěvek od xsouku04 »

Kristovec píše:Udělám jeden callback a objeví se tři hovory,u roamingu ještě víc.Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
Typ hovor se objeví v informační okénku, které se objeví, když myší najedete na délku hovoru.
Viz obrázek. To je zde hlavně kvůli této někdy obtížně orientaci, co je to vlastně přesně za hovor.
Přílohy
typ_hovoru.png
typ_hovoru.png (55.46 KiB) Zobrazeno 3083 x
Odpovědět