ano jde to viz prefix *087 .
http://www.odorik.cz/w/specialni_cislaZměna ident. přesměr. Používá se v nastavením paralelního vyzvánění. Způsobí, že se nepředá číslo původního volajícího, ale bude použito číslo přidělené dané lince, která přesměrování provedla. Tento prefix je možné použít i u nastavení záložního čísla na dané VoIP lince.
*087cislo
Ještě připomínám, že pomocí paralelního zvonění můžete nechat zvonit i více lidem a může to vzít ten, koho to nejméně vyrušuje, nebo nastavit i nějaké náhradníky. Kdyby to po dlouhé době nevzal úplně nikdo, může to spadnou do schránky a dotyčný může nechat vzkaz, který přijde emailem. Ten email se vzkazem bych chtěl asi zavést i na Odorik.cz. Jde o to, aby bylo možné problém nahlásit i mimo pracovní dobu a v případě, že je závažný, bychom jej mohli začít řešit rychleji, případně se v pracovní době ozvat zpět. Ozvat zpět by se může už ten komu problém podle složitosti a oblasti náleží, což je také výhoda.