Zdravím,
Potřebuji zřídit pohotovostní číslo. Toto číslo budu přesměrovávat na mobil podle toho, kdo má pohotovost.
Potřebuji ale, aby se tomu, kdo má pohotovost, zobrazilo číslo ne toho kdo volá (to není v tu chvíli podstatné) ale číslo té přesměrované linky, tj. aby viděl, že to je hovor na pohotovostní číslo.
Jde to nějak standardníma prostředkama Odoriku aniž bych musel instalovat Asterisk?
m.
Přesměrovaný hovor - zobrazení čísla linky která přesměrováv
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přesměrovaný hovor - zobrazení čísla linky která přesměr
ano jde to viz prefix *087 . http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Ještě připomínám, že pomocí paralelního zvonění můžete nechat zvonit i více lidem a může to vzít ten, koho to nejméně vyrušuje, nebo nastavit i nějaké náhradníky. Kdyby to po dlouhé době nevzal úplně nikdo, může to spadnou do schránky a dotyčný může nechat vzkaz, který přijde emailem. Ten email se vzkazem bych chtěl asi zavést i na Odorik.cz. Jde o to, aby bylo možné problém nahlásit i mimo pracovní dobu a v případě, že je závažný, bychom jej mohli začít řešit rychleji, případně se v pracovní době ozvat zpět. Ozvat zpět by se může už ten komu problém podle složitosti a oblasti náleží, což je také výhoda.Změna ident. přesměr. Používá se v nastavením paralelního vyzvánění. Způsobí, že se nepředá číslo původního volajícího, ale bude použito číslo přidělené dané lince, která přesměrování provedla. Tento prefix je možné použít i u nastavení záložního čísla na dané VoIP lince.
*087cislo
Re: Přesměrovaný hovor - zobrazení čísla linky která přesměr
Super, díky ...xsouku04 píše:ano jde to viz prefix *087 . http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla