Chybějící hovory ve výpise 2

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
Uživatelský avatar
peekaa
Příspěvky: 109
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od peekaa »

Když mám zadáno Vlastní telefonní číslo od jiného operátora, tak se neukazují hovory (ani zmeškané) od něj ve výpise. Zajímavé je, že email o zmeškaném hovoru přijde. Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od xsouku04 »

Myslím, že problém je jen v případě, že hovor pošlete rovnou na linku v síti. Pokud hovor pošlete na geografické, nomadické číslo nebo odorik sip jméno, předpokládám, že problém se nevyskytne.
Doporučujeme hovory posílat na SIP jméno, abyste si mohl nastavit přesměrování, a zároveň se vyhnete tomuto problému.
Uživatelský avatar
peekaa
Příspěvky: 109
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od peekaa »

"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.

Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od xsouku04 »

peekaa píše:"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.

Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
U nás na webu, kde nastavujete jméno a heslo a doménu jiného operátora, nastavujete též, kam se mají příchozí hovory směrovat. A to změníte. Místo abyste nastavil, že se mají směrovat na linku - číslo v síti, např. *300116, tam dáte nějaké veřejné číslo v síti odorik (jako např. 533533533 ). Místo čísla tam můžete dát i sip jméno, pokud jste si jej předem připravil. SIP jméno je ekvivalent čísla, ale je dovolatelný jen v odoriku a je zdarma.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od GeBu »

K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od xsouku04 »

GeBu píše:K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?
No paralelní zvonění se musí nastavovat běžně jen na linku, protože když nastavíte na veřejné číslo hrozí zacyklení.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Chybějící hovory ve výpise 2

Příspěvek od GeBu »

Děkuji, takže to máme správně.
Narazil jsem na to, protože jsem nemohl zorientovat ve výpisech. Potřeboval jsem statistiku, který hovor šel, na které paralelní číslo.
xsouku04 píše:
GeBu píše:K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?
No paralelní zvonění se musí nastavovat běžně je na linku, protože když nastavíte na veřejné číslo hrozí zacyklení.
Odpovědět