Nefunguje nastavenie záložného čísla
Napsal: sob 31. srp 2019 0:15:39
V nastaveniach linky som si nastavil "Záložní číslo" na SIP uri na vlastný server a "Email pro informování o použití záložního čísla" na svoju emailovú adresu. SIP klienta k Odorik linke som odpojil a z mobilnej siete som zavolal na Odorik číslo pridelené k linke. Hovor sa mi nespojil, iba sa ozvala hláška, že volaný účastník se nehlási. Vo výpise hovorov sa tento pokus o volanie ani nenachádza. Do emailovej schránky mi prišli dva emaily: jeden o zmeškanom hovore a druhý s informáciou o použití záložného čisla z dôvodu nedostupnosti SIP zariadenia na linke. Takže zjavne sa nejak použitie záložného čísla načítalo (prišiel email) ale vôbec sa toto nastavenie neuplatnilo. Vo výpise nie je žiadný pokus o hovor. Skúsil som ešte zrušiť nastavenie záložného čísla a nastavil to SIP uri v časti paralelne vyzváňanie a vtedy sa hovor presmeroval. Takže problém nebude na mojej strane ale s tou funkciou záložného čísla. Je možné zistiť, prečo funkcia záložného čísla nefunguje a nejak to opraviť? Rád by som funkciu záložného čísla na SIP uri využil na vlastnú odkazovú schránku, prípadne na vlastné SIP/IVR aplikácie, čo pri paralelnom vyzváňaní nie je možné (keďže odkazová schránka / IVR automaticky zdvíha hovory).