Zavěšení po určité době zvonění

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod pe.havel » pát 13. zář 2019 14:34:57

Dobrý den,

dá se nějakým způsobem docílit položení zvonícího příchozího hovoru po určitém čase, pokud nikdo hovor do té doby nezvedl? V paralelním zvonění jsem zkoušel přidat *08302*0821 (pro testovací účely 2 s), ale nedocílil jsem požadovaného chování.
Mělo by to takto fungovat nebo se toho musí docílit jiným způsobem?

Předem děkuji za info.
pe.havel
 
Příspěvky: 12
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod xsouku04 » pát 13. zář 2019 19:37:52

Aby naše ústředna odmítla po nějaké době zvonící hovor, takové nastavení neoumožnujeme. Totiž pokud je v paralelním zvonění více jak jedna položka, co se v daný čas uplatní, která opravdu vyzvání, tak bude volající slyšet zvonění.
Jediná možnost je mít v paralelním zvonění směrování na jednu jedinou linku a maximální dobu zvonění si nastavit v telefonu.
Myslím, že existuje ještě nějaká málo používaná vlastnost toho, že je jako jedna linka hlavní, která má možnost hovor odmítnout. Na to si přesně nepamatuji, ale tohle by šlo. Opět by odmítnutí pokračovat ve zvonění muselo přijít z koncového telefonu. Pokud byste o tohle měl zájem mohu pohledat.

Dobré řešení také může být nechat hovor po nějaké době spadnout do hlasové schránky, kde by případně mohl volající nechat vzkaz. Vám o tom přijde email (případně s nahrávkou vzkazu)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod pe.havel » pát 13. zář 2019 21:32:31

xsouku04 píše:Jediná možnost je mít v paralelním zvonění směrování na jednu jedinou linku a maximální dobu zvonění si nastavit v telefonu.

Děkuji za nápad, ale musí zvonit více telefonů a nastavení přímo v telefonu je pro údržbu a spolehlivost nepraktické řešení.

xsouku04 píše:jedna linka hlavní, která má možnost hovor odmítnou

Na wiki jsem našel kód *088XXXXXX, který podle popisu bude asi to, co popisujete. Akorát tam popisujete nechtěný vedlejší efekt při vypnutém (či z jiného důvodu neregistrovaném) telefonu, kdy je považováno za obsazeno – to by se pak nikdo nedovolal ani na další telefony, takže také nelze využít.

xsouku04 píše:po nějaké době spadnout do hlasové schránky

To je dobré řešení, využiji ho. Případně mohu poslat do IVR a jen přehrát hlášku a poté položit.

V souvislosti s kódem *088XXXXXX mě napadá ještě vedlejší otázka: Pokud bude nějaká linka v paralelním zvonění nefunkční (nezaregistrovaná), použije se Záložní číslo, pokud je použit tento kód?

Předem díky.
pe.havel
 
Příspěvky: 12
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod forum-user-UDFENS » sob 14. zář 2019 7:13:35

Nebylo by jednodušší aby to člověk zadal jako rovnici? Existuje zpožděné vyzvánění na paralelních linkách jak uvedl tazatel. Ten parametr by stačilo doplnit o další formát čísla. Například... *speciální_cislo počet vteřin znaménko mínus třeba 12. Což by znamenalo, že pokud se v kombinaci u zpožděného vyzvánění bude vyskytovat znaménko minus a za ním číslo bude to označovat dobu vyzvánění. Zároveň to může sloužit nebo se může uvést v návodu pro opožděné vyzvánění i jako pomlčka že to značí dobu vyzvánění "od-do" (nebo jen "-do"), aby to nebylo tak asociální.

Příklad formátu: *08305-12*300116
Vysvětlení: Začne vyzvánět na lince 300116 po pěti vteřinách od začátku volání a zavěsí po 12ti vteřinách od začátku volání.
forum-user-UDFENS
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod xsouku04 » ned 15. zář 2019 14:44:06

forum-user-UDFENS píše:Nebylo by jednodušší aby to člověk zadal jako rovnici? Existuje zpožděné vyzvánění na paralelních linkách jak uvedl tazatel. Ten parametr by stačilo doplnit o další formát čísla. Například... *speciální_cislo počet vteřin znaménko mínus třeba 12. Což by znamenalo, že pokud se v kombinaci u zpožděného vyzvánění bude vyskytovat znaménko minus a za ním číslo bude to označovat dobu vyzvánění. Zároveň to může sloužit nebo se může uvést v návodu pro opožděné vyzvánění i jako pomlčka že to značí dobu vyzvánění "od-do" (nebo jen "-do"), aby to nebylo tak asociální.

Příklad formátu: *08305-12*300116
Vysvětlení: Začne vyzvánět na lince 300116 po pěti vteřinách od začátku volání a zavěsí po 12ti vteřinách od začátku volání.


Ale ono to není ani moc pěkné pro volajícího, který neví, co se stalo. Je divné, když to chvíli zvoní, a poté je najednou třeba obsazeno.
Přívětivější může být opravdu ta hlasová schránka, kde dotyčného informujete.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod xsouku04 » ned 15. zář 2019 14:45:11

pe.havel píše:V souvislosti s kódem *088XXXXXX mě napadá ještě vedlejší otázka: Pokud bude nějaká linka v paralelním zvonění nefunkční (nezaregistrovaná), použije se Záložní číslo, pokud je použit tento kód?

Předem díky.

Je potřeba to vyzkoušet. Nevím, jak se to chová. Moc často se to nepoužívá.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zavěšení po určité době zvonění

Příspěvekod forum-user-UDFENS » ned 15. zář 2019 15:17:34

xsouku04 píše:
forum-user-UDFENS píše:Nebylo by jednodušší aby to člověk zadal jako rovnici? Existuje zpožděné vyzvánění na paralelních linkách jak uvedl tazatel. Ten parametr by stačilo doplnit o další formát čísla. Například... *speciální_cislo počet vteřin znaménko mínus třeba 12. Což by znamenalo, že pokud se v kombinaci u zpožděného vyzvánění bude vyskytovat znaménko minus a za ním číslo bude to označovat dobu vyzvánění. Zároveň to může sloužit nebo se může uvést v návodu pro opožděné vyzvánění i jako pomlčka že to značí dobu vyzvánění "od-do" (nebo jen "-do"), aby to nebylo tak asociální.

Příklad formátu: *08305-12*300116
Vysvětlení: Začne vyzvánět na lince 300116 po pěti vteřinách od začátku volání a zavěsí po 12ti vteřinách od začátku volání.


Ale ono to není ani moc pěkné pro volajícího, který neví co se stalo. Je divné když to chvíli zvoní a poté je najednou třeba obsazeno.
Přívětivější může být opravdu ta hlasová schránka, kde dotyčného informujete.
Tak stejně by to ten volající zavěsil když by to nikdo nebral. Pokud jde o to, že by někdo mohl toho zneužívat a mohl by někoho prozvánět a jinak provokovat tak tam dejte limit cca 8 vteřin než je to číslo před tím mínusem/pomlčkou.
Zákon (v obecné rovině to obsahuje i Etiketa) definuje i do kolikatého zazvonění je to prozvánění a od kolikatého je to vyzvánění. Dvě a více zazvonění (ne počet vteřin) je to volání. Do dvou je to prozvonění (jednoho až dvou tónů vyzvánění). Jak dlouho trvá jeden vyzváněcí tón+půlka doby ticha po něm (ten co je slyšet ve sluchátku volajícího) nevím kolik vteřin trvá. Asi 3 vteřiny?

Tedy pokud někomu voláte tak za vyzvánění takové, aby to nebylo volajícímu na obtíž (částečně dle zákona a plně dle Etikety) je považováno 2-7 vyzváněcích tónů (na straně volajícího ve sluchátku).
forum-user-UDFENS
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník