Nahrávání hovoru

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Nahrávání hovoru

Příspěvekod GeBu » stř 13. led 2021 11:44:44

Dobrý den,
pro nahrávání hovoru na dané lince musí být na tuto linku linku pověšené VoIP zařízení nebo může být přesměrován na jiné linky?
GeBu
 
Příspěvky: 530
Registrován: ned 13. úno 2011 0:14:28

Re: Nahrávání hovoru

Příspěvekod xsouku04 » čtv 14. led 2021 1:31:36

GeBu píše:Dobrý den,
pro nahrávání hovoru na dané lince musí být na tuto linku linku pověšené VoIP zařízení nebo může být přesměrován na jiné linky?


Co se týče nahrávání příchozích hovorů, nahrávat lze, i pokud pošlete hovor na jiné číslo. Ideálně před číslo, kam se má hovor poslat, dáte nahrávací prefix *086. Musí být rovněž vyplněn email, kam posílat nahrávky.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7209
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků