Jak nastavit Nerušit v nočních hodinách

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
szombat
Příspěvky: 1
Registrován: pon 13. pro 2021 5:53:09

Jak nastavit Nerušit v nočních hodinách

Příspěvek od szombat »

Jak mám nastavit aby pevná linka v noci (např. Každý den od 22:00 do 7:00) nezvonila? Lze ji přesměrovat např. na neexistující číslo ? Jak? Mám geografické číslo od Odoriku. Děkuji.
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak nastavit Nerušit v nočních hodinách

Příspěvek od misa »

V "nastavení účtu" si definujete "časová období pro přesměrování hovorů" - tam si zadáte, např. kdy má zvonit. Pak jdete do "linky", kliknete na to geografické číslo, tím se dostanete do jeho paralelního zvonění a tam zadáte, aby se v daném období směrovalo, kam potřebujete, podle vzoru *084*A*XXXXX!YYYY
Tedy např. *084*1*300100!*082
*084 je specialní číslo pro časově podmíněné zvonění, 1 je číslo časového období, *300100 je číslo linky, kde to má zvonit (můžete dát např. i mobilní číslo, pokud byste chtěl hovory přesměrovat tam), co je za vykřičníkem, tak se provede mimo dané časové období. Pokud tam dáte *082, tak to bude mimo dané časové období zvonit falešně (volající si bude myslet, že hovor zvoní, ale Vám to vyzvánět nebude). Připadně si můžete místo falešného zvonění nastavit hlasovou schránku nebo nějakou hlášku.
Odpovědět