Používat číslo jen pro fax

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Používat číslo jen pro fax

Příspěvekod pali » ned 31. črc 2022 14:03:20

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, funguje ešte na Odoriku služba príjmu FAXu?

Na svojej linke 753635 som nastavil Používat číslo jen pro fax: aktivní a vyplnil email v Email pro SMS, faxy a hlasové zprávy. Na geografickom čísle priradenej k tejto linke som zrušil paralelné zvonenie a nechal tam iba příchozí hovor bude paralelně vyzvánět též na čísle(ch): *753635.

Avšak po tomto nastavení, Odorik prichádzajúce hovory na linke neprijal a rovno mi poslal emaily Zmeskany hovor. Vo výpise hovorov svieti iba status: NO ANSWER. Týka sa to ID hovorov: 477244724 477244812 477244889 477245101

Tzn. vyzerá to tak, ako kedy už služba príjem FAXu nefungovala alebo som niečo nastavil zle? Alebo je niekde chyba?

Ak som prihlásil SIP klienta k danej linke, tak ďalší hovor (ID hovoru 477245354) už bol signalizovaný na SIP klientovi.
pali
 
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Používat číslo jen pro fax

Příspěvekod pali » pon 01. srp 2022 21:56:37

Ešte dodám, že u predmetných neprijatých ID hovorov je uvedené typ: hovor a nie type fax ako by som to čakal. A ešte je tam zvlášnosť, pri tých neprijatých hovoroch je uvedené SIP ID (in): 13152-DN-e603aa5a-0cf9481f0@sbcpeer.sipserver.cz (u všetkých ostatných regulérnych hovorov vidím SIP ID niečo@sip.odorik.cz). Žeby išli tie hovory inou trasou cez sbcpeer.sipserver.cz a to odignorovalo nastavenie Používat číslo jen pro fax: aktivní?
pali
 
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Používat číslo jen pro fax

Příspěvekod kovik » úte 02. srp 2022 9:55:40

Dobry den,
nemuzu dohledat pricinu, zkousel sem volat z Odorik pevne,Oodrik mobil a O2 pevne a vzdy se ozval fax,
muzete to prosim jeste provolat.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 498
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Používat číslo jen pro fax

Příspěvekod pali » úte 02. srp 2022 19:58:36

Skúsil som to opäť, ID hovoru: 477617952 a tentokrát už vo webovom rozhraní píše typ: fax a status: ANSWERED.

Takže vyzerá, že už to funguje. Nie je mi ale jasné, prečo to cez víkend ešte nešlo. Žeby zmena nastavenia "Používat číslo jen pro fax:" trvala nejakú dlhšiu dobu, kým sa to prejaví (niekoľko hodín)?
pali
 
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků