Limit počtu současných hovorů

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.

Limit počtu současných hovorů

Příspěvekod norbert7 » stř 03. srp 2022 13:24:29

Zkouším zjistit, jak nastavit počet možných současných hovorů, tak jako asterisk umí call limit.

Jde mi o to, jestli je možné v situaci kdy mám několik registrovaných zařízení na jedné lince zajistít, že když na lince probíhá hovor, tak bude "obsazená". Např. mám stolní telefon a sip klienta na mobilu zaregistrované na stejnou linku a když telefonuji z jednoho klienta, příchozí hovory zvoní na tom druhém, ale nemá je kdo brát. Na staré ISDN ústředně se to jmenovalo BusyOnBusy a pokud MSN číslo mělo aktivní hovor, nebyl další příchozí hovor přijat. Odchozí samozřejmě nevadí.

Wiki popisuje kód *088XXXXXX ale ten zrejmě tuto situaci neřeší nebo ho na ní nedokážu aplikovat.
norbert7
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 03. srp 2022 13:14:47

Re: Limit počtu současných hovorů

Příspěvekod xsouku04 » stř 03. srp 2022 19:49:08

Nic takového jako calllimit nemáme. Pokud má někdo jen jedno zařízení, může na telefonu vypnout callwaiting a volající dostane obsazeno.

Pokud ale máte více telefonů, tak volající nepozná, že na na jednom z nich máte obsazeno.

Přemýšlím, kdybychom přidali ten call limit jak potřebujete, řešilo by to jen případ, kdy linku používá vždy jen jeden člověk. Pokud je ale počet lidí na lince různý v různou dobu, stejně by to moc nepomohlo.

Ledaže bychom přečetli informaci kolik hovorů již na dané lince probíhá. Nebo udělali něco jako frontu hovorů, kdy dotyčný, když je dán do fronty, tak ví, že je někdo již před ním.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7632
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Limit počtu současných hovorů

Příspěvekod norbert7 » čtv 04. srp 2022 0:14:10

Děkuji za odpověď. Samozřejmě to není použitelné pro místa, kde hovory zvedá proměnlivý počet lidí. Jde vyloženě o to dát vědět lidem kteří volají, že to že nikdo nezvedá není tím, že by je ignoroval, ale prostě je obsazený. Pokud za deset let nikdo nic takového nechtěl, zřejmě to není příliš potřebná funkcionalita.

Řešit to nějakou frontou hovorů by volající např. do soukromého bytu spíše vyděsilo :-) Ale s tím bytem mě napadla analogie, kdysi jsme měli telefon paralelně v obýváku a kuchyni a vlastně se to chovalo přesně takto.
norbert7
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 03. srp 2022 13:14:47


Zpět na Odorik uživatelské rozhraní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník