Od programátora mi přišly tyto dotazy, připomínky k napojení na vaše API. dáte mi ohledně nich prosím vědět?
1) Odorik neumí dle API posílat info o skončení hovoru. Je možné se pouze dotazovat na proběhlé hovory, takže v rámci webu bude muset být databáze hovorů a musí se kontrolovat jen nově proběhlé hovory. Je to pravda? Jak poznat ukončený hovor?
2) Odorik nabízí záznam nahrávky? Dívám se do API a nejsou tam žádné informace k záznamům. Existují, dáte mi prosím více info?
API dotaz: skončení hovoru a nahrávky
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: API dotaz: skončení hovoru a nahrávky
O tom, že hovor skončil, se můžete dozvědět pomocí této funkce: Vzdálené řízení IVR přes web - https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
Nahrávky možné jsou, nechte si je posílat na email v příloze. Email se nastaví u nastavení linky.
Nahrávky možné jsou, nechte si je posílat na email v příloze. Email se nastaví u nastavení linky.