Stránka 1 z 1

API dotaz, zda je číslo u Odorika, případně na cenu volání

Napsal: stř 12. zář 2018 20:34:42
od utx
Zapamatování různých způsobů volání pro různá čísla u Odorik callback 2 je poměrně problematická funkce (a navíc, zdá se, ani nefunguje).

Mnohem lepší by bylo, kdyby Odorik přes API povolil dotaz, zda je dané číslo v síti Odorik (a tedy, zda má smysl použít přímé či přesměrované volání nebo callback).

Aplikace by pak snadno mohla volat na čísla Odorik přímo, a na čísla mimo Odorik s nastaveným způsobem volání (přesměrované volání nebo callback).

Případně by implementace mohla vrátit cenu volání mezi dvěma zadanými čísly, a aplikace by si je porovnala a našla optimální způsob spojení hovoru.

Re: API dotaz, zda je číslo u Odorika, případně na cenu volá

Napsal: čtv 13. zář 2018 8:19:47
od xsouku04
Zní to sice dobře, v praxi ale myslím, že využít moc nejde. Hlavně lidí, co mají také Odorik, není jistě až tolik a budou to jen vaši známí, o kterých určitě víte.

Re: API dotaz, zda je číslo u Odorika, případně na cenu volá

Napsal: pát 14. zář 2018 1:03:25
od utx
xsouku04 píše:Zní to sice dobře, v praxi ale myslím, že využít moc nejde. Hlavně lidí, co mají také Odorik, není jistě až tolik a budou to jen vaši známí, o kterých určitě víte.
Hlavní využití by bylo v přepínání přímého a přesměrovaného volání.

Stále mi to připadá uživatelský přítulnější, než pro každý z kontaktů někde zaklikávat způsob volání, a pokoušet si zapamatovat, pro které číslo jsem to již provedl (jak očekává současná podoba aplikace Odorik Callback 2, kdyby tedy tato funkce fungovala). Mnoho lidí k Odoriku převedlo svou rodinu, a u nich to silně komplikuje využití přesměrovaného volání. Odorik Callback 2 je jednou z uživatelsky nejméně přítulných aplikací.