API dotaz: skončení hovoru a nahrávky

Jak ovládat Odorik a používat služby pomocí speciálních programů a aplikací.
Odpovědět
pepperos
Příspěvky: 3
Registrován: pon 08. dub 2019 13:39:25

API dotaz: skončení hovoru a nahrávky

Příspěvek od pepperos »

Od programátora mi přišly tyto dotazy, připomínky k napojení na vaše API. dáte mi ohledně nich prosím vědět?

1) Odorik neumí dle API posílat info o skončení hovoru. Je možné se pouze dotazovat na proběhlé hovory, takže v rámci webu bude muset být databáze hovorů a musí se kontrolovat jen nově proběhlé hovory. Je to pravda? Jak poznat ukončený hovor?

2) Odorik nabízí záznam nahrávky? Dívám se do API a nejsou tam žádné informace k záznamům. Existují, dáte mi prosím více info?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8138
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: API dotaz: skončení hovoru a nahrávky

Příspěvek od xsouku04 »

O tom, že hovor skončil, se můžete dozvědět pomocí této funkce: Vzdálené řízení IVR přes web - https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web

Nahrávky možné jsou, nechte si je posílat na email v příloze. Email se nastaví u nastavení linky.
Odpovědět