Stránka 1 z 1

API dotaz: skončení hovoru a nahrávky

PříspěvekNapsal: úte 23. dub 2019 10:29:43
od pepperos
Od programátora mi přišly tyto dotazy, připomínky k napojení na vaše API. dáte mi ohledně nich prosím vědět?

1) Odorik neumí dle API posílat info o skončení hovoru. Je možné se pouze dotazovat na proběhlé hovory, takže v rámci webu bude muset být databáze hovorů a musí se kontrolovat jen nově proběhlé hovory. Je to pravda? Jak poznat ukončený hovor?

2) Odorik nabízí záznam nahrávky? Dívám se do API a nejsou tam žádné informace k záznamům. Existují, dáte mi prosím více info?

Re: API dotaz: skončení hovoru a nahrávky

PříspěvekNapsal: úte 23. dub 2019 12:48:37
od xsouku04
O tom, že hovor skončil, se můžete dozvědět pomocí této funkce: Vzdálené řízení IVR přes web - https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web

Nahrávky možné jsou, nechte si je posílat na email v příloze. Email se nastaví u nastavení linky.