No ono je to dáno hlavně tím, že typický uživatel odoriku není typickým fandou facebooku. Ani já sám facebook nemám, tedy nejsem fandou. A 50 000 není klientů - to je propaganda, ale rozdaných, zaslaných a prodaných karet dohromady. A to je rozdíl.Zedna píše:Dost zajimavy udaj z Kaktusu:
Nedavno se chlubili, ze ziskali 50 000 klientu.
Ted pisi, ze dosahli 20 000 lajku na Facebooku.
Az se mi nechce verit, ze 40% jejich klientu je na jejich FB a dalo jim "like"!
Ja vim, ze lajky jim muzou davat i neklienti a ze Kaktus dava pristup na FB zdarma,
ale i tak mne toto dost vysoke relativni i absolutni cislo dost prekvapilo.
Pro srovnani, Odorik ma na nyni FB 563 lajku
Kdyby každý zaměstnanec T-mobile dostal za úkol sehnat 5 lajků, tak už dělá slušný základ, se kterým se dá začít. Prostě takto velké firmě se dělají jisté věci snadněji.
Z našich stálých zaměstnanců jen jeden člověk tráví více času na facebooku ve svém volnu.
Prostě lidé co se zdržují na facebooku jsou cílová skupina pro kaktus, gomobil a pod. Ale ne pro Odorik.
Hlavní ale je, že Odorik vychází pro většinu lidí výhodněji.