Účtování 60+1, u nás je 1+1, tedy v průměru jsou ceny navýšení o 17% zdroj: http://www.lupa.cz/clanky/tarifikacni-p ... lani-vliv/Mám podanou výpověď 4 čísel u ČEZu. Potřebuji pod T-Mobile vysílače - nemám doma signál. Rozhoduji se mezi GoMobile a Vami. Vaham. Existuje u vas volani rodina/smečka 4 čísla zdarma? Nabídněte řešení a výhody proti konkurenci.
Pokud máte polovinu minut v síti, balíčky se stávají nevýhodnými, protože např. za 80 Kč si koupíte 50 minut hovoru. Z toho ale provoláte 25 minut v síti. (to by Vás u Odoriku stálo jen 14.75 Kč) a těch 25 minut mimo síť by pak u Odoriku stálo 42.25 Kč, tedy balíček se nevyplatí. Ještě jsem zapomněl zohlednit účtování 60+1, tedy u Odoriku byste ve skutečnosti tolik minut neprovolali díky vteřinové tarifikaci.
Zákazník je obtěžován vybíráním balíčku. Při chybné volbě balíčku může být balíček nevýhodný, nebo volné minuty mohou propadnout. Minuty se nepřevádí do dalšího období. (zdroj 840 215 315) Balíček se může vyplatit jen pokud provoláte naprostou většinu minut mimo síť.
Je nutné číst i drobné poznámky pod ceníkem http://www.gomobil.cz/files/Cenik_GoMob ... 013-V2.pdf
Cituji.
Tedy balíček za 100 Kč s názvem "Volání s rodinou zdarma v rámci GoMobil" je neomezené volání jen pro jednu SIM kartu. Tedy žádné VPN. Budeme nabízet podobný balíček, nepatrně dražší, bude obsahovat 3000 minut a volání zdarma bude na všechna čísla v mobilní síti Odorik.cz.* Tarif Start - bez paušálu, za předpokladu, že v posledních 6 -ti po sobě jdoucích měsících od aktivace GoMobil bude celková provo - laná (utracená) částka za tyto měsíce minimálně 500 Kč. V opačném případě bude účtován
za poslední měsíc udržovací poplatek ve výši 30 Kč. Toto pravidlo bude uplatněno nejdříve 6. měsíc od aktivace služby.
**
Volání s rodinou zdarma v rámci GoMobil - volání zdarma v rámci čísel evidovaných pod jedním zákazníkem.
V rámci rodiny volá zdarma pouze to číslo na kterém je aktivován balíček
Další poplatky, o kterých byste měli vědět:
Poštovné a balné (doručení SIM k zákazníkovi) 99 Kč (u Odoriku 15 Kč).
Poplatek za obnovení služby (v případě přerušení pro neplacení) 390 Kč (u Odoriku nic takového není, SIM kartu je navíc možné zdarma uspat až na půl roku)
Administrativní poplatek za přenos čísla do sítě jiného operátora 250 Kč (u Odoriku propadá jistina za číslo 50 Kč - není třeba nic doplácet)
U Odorika se není možné zadlužit. Pokud byste SIM kartu prostě přestali používat, po nějaké době dojde k suspendaci a po půl roce k nevratné deaktivaci SIM. Pokud je Váš kredit mírně v mínusu, pokryje to jistina za číslo 50 Kč. Nemáte tedy u nás žádné závazky.
Kdyby se náhodou stalo, že se SIM karta dostane více do mínusu, je to ke škodě poskytovatele, tedy Odorika. (nemusí platit u premium sms a roamingu - na to ale budete předem upozorněni)
Ze SIM karty GoMobil můžete volat podporu na 840 215 315 za 2,20 Kč/min a platí se čekání i vyzvánění. (zdroj informací 840 215 315)
Volání na podporu Odorik z Odorik simkarty stojí 0,59 Kč/min číslo 4488, platíte jen za čas, kdy opravdu mluvíte s živým člověkem.
Odorik má výhodné volání i do pevné sítě odorik. Pro delší hovory je možné pohodlně využít zpětné volání a tak se dostat ještě na nižší cenu. (Z mobilu na mobil 1.18 Kč/min) - tuhle cenu lze dosáhnout u GoMobil jen s většími balíčky - ale to jen pokud byste volali mimo síť GoMobil a provolali ideálně všechny volné minuty.
A výhody GoMobil? Mají zjevně lepší marketing a vypadá to, že jsou stravitelnější pro většinu lidí. Tedy pro mnohé se může zdát Odorik moc složitý a jiný.