Hlasová schránka Vodafone zřízená na telefonním čísle Odorik

Místo pro služby, které lze dobře kombinovat se službami Odorik.cz .
Odpovědět
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Hlasová schránka Vodafone zřízená na telefonním čísle Odorik

Příspěvek od helmut.niederman »

Objevil jsem možnost, že u svého VOIP či geografického čísla Odorik můžete zřídit hlasovou schránku Vodafone. Jak na to ? Stačí nastavit v paralelním zvonění aby příchozí hovory byly směrovány na toto speciální Vodafonské telefonní číslo +420 608 98 98 98. Když pak své VOIP či geografické číslo prozvoníte například ze SIM karty Kaktus, kde máte volné minuty tak se hovor přesměruje na číslo 608 98 98 98 ale CLIPem bude vaše přesměrované nomandické či geografické číslo Odorik. Tím se automaticky zřídí hlasová schránka kde můžete zanechat vzkaz. Jakmile budete zanechávat vzkaz, tak po uložení vzkazu, se bude snažit hlasová schránka Vodafone spojit s CLIPem toho čísla. Takže zároveň doporučuji během nahrávání vzkazu vytvořit v paralelním zvonění číslo například svého mobilního telefonu kupříkladu číslo SIM karty Kaktus a zároveň smazat číslo 608 98 98 98, nebo i na toto číslo se bude volat :lol: Jakmile příjmete hovor, automat vám nabídne abyste si zvolili bezpečnostní heslo. Jakmile heslo nastavíte, nahrajete jméno schránky a pak dle libosti i uvítací pozdrav. Jakmile ukončíte hovor, hlasová schránka vám zavolá znovu nazpátek aby vám potvrdila vaše heslo do hlasové schránky.

Pak už jen stačí mít trvale v paralelním zvonění nastaveno u svého nomandického či geografického čísla zapnuté přesměrování na číslo 608 98 98 98 a když vám někdo zavolá ,automaticky vám zanechá zprávu. Bohužel ale platíte za přesměrovaný hovor 0,59Kč/min.

A jak si můžete pak u svého telefonního čísla Odorik vyzvedávat hlasové zprávy z hlasové schránky Vodafone ? Musíte ze své VOIP linky ke které je přiřazeno ono telefonní číslo Odorik na kterém je hlasová schránka vytvořena vytočit jen číslo 608 98 98 98. ( pozor, pokud budete volat z jiného CLIP čísla budete mít možnost jen zanechat vzkaz do schránky ). Pro lepší pochopení. Pokud máte u Odorika nomandické číslo 910 999 000 je nutné abyste volali z linky Odorik, ke kterému je číslo 910 999 000 zřízeno, a pak jen vytočíte číslo 608 98 98 98 a vstoupíte do své hlasové schránky. Tady je nutné použít třeba Odorik.EXE nebo nějaký softwarový VOIP program nebo volat z VOIP telefonu. Opět platíte sazbu 0,59Kč/min.

Všiml jsem si, že hlasovou schránku Vodafone lze takto zřídit třeba na celulárních číslech T-mobile nebo O2. POkud tito jmenovaní operátoři umožňují službu přesměrování hovorů, stačí pak jen přesměrovat hovor USSD kódem na číslo 608989898, pak ale platíte za přesměrované hovory. Pokud používáte Vodafone je to zdarma. :idea:
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Hlasová schránka Vodafone zřízená na telefonním čísle Od

Příspěvek od mobilemanic »

Tak to je fakt drsný na co všechno někteří nepřijdou :-)))
xtonda
Příspěvky: 769
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Hlasová schránka Vodafone zřízená na telefonním čísle Od

Příspěvek od xtonda »

To je brutální, ale vzhledem k tomu, že platím jak za to, že mi někdo zanechá vzkaz, tak za vyzvednutí vzkazu, tak mi to nepřijde jako zajímavé. Navíc za spojení do schránky zaplatí i volající.
tom_speedy
Příspěvky: 71
Registrován: stř 10. říj 2012 17:02:51

Re: Hlasová schránka Vodafone zřízená na telefonním čísle Od

Příspěvek od tom_speedy »

Nějak mi uniká smysl, proč to dělat přes hlasovku vodafone, když si můžu nastavit hlasovku u Odorika. Něco mi uniká?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka Vodafone zřízená na telefonním čísle Od

Příspěvek od xsouku04 »

tom_speedy píše:Nějak mi uniká smysl, proč to dělat přes hlasovku vodafone, když si můžu nastavit hlasovku u Odorika. Něco mi uniká?
Přesně. U nás lze využít hlasovou schránku T-mobile, nebo hovor přesměrovat na nomadické, či geo číslo, kde lze pak použít přímo hlasovku Odorik včetně všech možnosti. Nahrané vzkazy pak posíláme emailem.

Možné je různě kombinovat s podmíněným přesměrováním, např. v době nedostupnosti a tak dostat na email zprávy o zmeškaných hovorech v době nedostupnosti. (to mne dříve nenapadlo) Tento typ přesměrování ale stojí 0,59 Kč/min, nicméně příchozí email už je zdarma. Vzkazy rozhodně nebývají dlouhé, tedy není to žádný problém.

Tedy používání hlasové schránky Vodafone je spíše zajímavá kuriozita, než že bychom to někomu doporučovali. Navíc Vodafone to může kdykoli změnit či přerušit.
Odpovědět