Tabule cti a hanby
Tabule cti a hanby
Celkem zajímavé, občas si to prolétnout Můžete taky přidat své zkušenosti https://tarifomat.cz/tabule-cti-a-hanby/mobilni-tarify/
Re: Tabule cti a hanby
Tak Odorik si pochvalu urcite zaslouzi,Bonerix se mi nezdal tak zly,odesel jsem od nej jen proto ze o dva mesice pozdeji se objevilo mVolani.Tarif Mini s 25 Kc pausalem a VPN zdarma,1.20 Kc/min po CR,to neni nejhorsi.Ale snad ma jine hacky,nevim.
Re: Tabule cti a hanby
Podle mě to slouží pouze k PR jednotlivých operátorů. Jinak nevím, kde by se tam vzala L-TEL na 5. místě
Re: Tabule cti a hanby
Nejlepší poskytovatelé
1. T-Mobile
2. O2
1. T-Mobile
2. O2
Re: Tabule cti a hanby
Teď je na seznam.cz článek o Air Telecom,= telefonní Šmejdi.
Novinky.cz ho budou mít celý.
Novinky.cz ho budou mít celý.
Re: Tabule cti a hanby
Ankety tohoto typu přinesou zajímavé výsledky až v dlouhodobém horizontu - až odpadnou nekritičtí nadšenci značek, marketingoví a PR zaměstnanci větších značek a principiální a dočasní hateři.
Hezké je aktuální 3. místo Odoriku hned za TM a O2 (a kde je Vodafone?). Ale svědčí to ze všeho nejvíc o loajalitě jeho příznivců. Také by mne zajímalo, podle čeho se pořadí v tabulce vyhodnocuje. Oproti TM a O2 má Odorik bezkonkurenčně lepší poměr "Čest/Hanba" (a to ty dva záporné hlasy jdou na vrub "nespokojenců", co si náhodou všimli, že se delší SMS s diakritikou rozdělí do více zpoplatněných zpráv, než jak je tomu u těch bez diakritiky... a nechápou, že to není problém Odoriku) , ale má méně kladných hlasů v absolutních číslech.
Na duhou stranu je zajímavé sledovat i vliv "haterů":
Zaujal mne třeba bezvýhradný odpor ke Šlágr mobil. Ano, jejich marketing a "kulturní pozadí" je hnus fialový, ale čistě produktově vzato - jejich nabídka volání "Šlágr volání" není nic špatného, je jen o trochu horší než GSM volání s Odorikem. Osobně bych ji zařadil k té levnější a přitom průhledně a jednoduše postavené části nabídek (volání kamkoli za 1,40 Kč/min + 25 Kč měsíční "paušál"). Pro seniory na volání dobrá volba, lepší než Blesk, Tesco nebo Mobil.cz. Nevidím důvod k odporu (tedy za předpokladu, že jim všechno funguje a člověk nemusí řešit prkotiny s placenou podporou).
Hezké je aktuální 3. místo Odoriku hned za TM a O2 (a kde je Vodafone?). Ale svědčí to ze všeho nejvíc o loajalitě jeho příznivců. Také by mne zajímalo, podle čeho se pořadí v tabulce vyhodnocuje. Oproti TM a O2 má Odorik bezkonkurenčně lepší poměr "Čest/Hanba" (a to ty dva záporné hlasy jdou na vrub "nespokojenců", co si náhodou všimli, že se delší SMS s diakritikou rozdělí do více zpoplatněných zpráv, než jak je tomu u těch bez diakritiky... a nechápou, že to není problém Odoriku) , ale má méně kladných hlasů v absolutních číslech.
Na duhou stranu je zajímavé sledovat i vliv "haterů":
Zaujal mne třeba bezvýhradný odpor ke Šlágr mobil. Ano, jejich marketing a "kulturní pozadí" je hnus fialový, ale čistě produktově vzato - jejich nabídka volání "Šlágr volání" není nic špatného, je jen o trochu horší než GSM volání s Odorikem. Osobně bych ji zařadil k té levnější a přitom průhledně a jednoduše postavené části nabídek (volání kamkoli za 1,40 Kč/min + 25 Kč měsíční "paušál"). Pro seniory na volání dobrá volba, lepší než Blesk, Tesco nebo Mobil.cz. Nevidím důvod k odporu (tedy za předpokladu, že jim všechno funguje a člověk nemusí řešit prkotiny s placenou podporou).
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Tabule cti a hanby
Kde je Vodafone? Pokud by šlo o poměr výkon/cena,asi by jeho mVolání v kategorii neomezených tarifů drtivě vyhrálo.Ale pravda je,že seniorům by to moc nepomohlo,stejně jako 1,40 Kč/min nepomůže managerům s několika tisíci minutami měsíčně,internetem a potřebou mzn hovorů.Rozdílnost hodnocení je dána rozdílnými potřebami každého hodnotitele,všem naráz nevyhoví na 100% žádný operátor.Každý z OPů má ve vnitrostátním styku něco výhodného,co ti zbylí dva nemají.Ale přece - společně mají všichni tři nechutně drahý internet a mzn hovory.5uch píše:Ankety tohoto typu přinesou zajímavé výsledky až v dlouhodobém horizontu - až odpadnou nekritičtí nadšenci značek, marketingoví a PR zaměstnanci větších značek a principiální a dočasní hateři.
Hezké je aktuální 3. místo Odoriku hned za TM a O2 (a kde je Vodafone?). Ale svědčí to ze všeho nejvíc o loajalitě jeho příznivců. Také by mne zajímalo, podle čeho se pořadí v tabulce vyhodnocuje. Oproti TM a O2 má Odorik bezkonkurenčně lepší poměr "Čest/Hanba" (a to ty dva záporné hlasy jdou na vrub "nespokojenců", co si náhodou všimli, že se delší SMS s diakritikou rozdělí do více zpoplatněných zpráv, než jak je tomu u těch bez diakritiky... a nechápou, že to není problém Odoriku) , ale má méně kladných hlasů v absolutních číslech.
Na duhou stranu je zajímavé sledovat i vliv "haterů":
Zaujal mne třeba bezvýhradný odpor ke Šlágr mobil. Ano, jejich marketing a "kulturní pozadí" je hnus fialový, ale čistě produktově vzato - jejich nabídka volání "Šlágr volání" není nic špatného, je jen o trochu horší než GSM volání s Odorikem. Osobně bych ji zařadil k té levnější a přitom průhledně a jednoduše postavené části nabídek (volání kamkoli za 1,40 Kč/min + 25 Kč měsíční "paušál"). Pro seniory na volání dobrá volba, lepší než Blesk, Tesco nebo Mobil.cz. Nevidím důvod k odporu (tedy za předpokladu, že jim všechno funguje a člověk nemusí řešit prkotiny s placenou podporou).
Re: Tabule cti a hanby
Pochopitelně.Kristovec píše:...Ale pravda je,že seniorům by to moc nepomohlo,stejně jako 1,40 Kč/min nepomůže managerům s několika tisíci minutami měsíčně,internetem a potřebou mzn hovorů.Rozdílnost hodnocení je dána rozdílnými potřebami každého hodnotitele,všem naráz nevyhoví na 100% žádný operátor.
Já bych řekl, že od nástupu "mobilní revoluce" (neomezené tarify FREE od O2) všichni srovnali i ceny základních nabízených paušálních služeb. Rozdíly jsou jen v detailech a doplňkových balíčcích, což vnuká myšlenku o kartelu.Kristovec píše: Každý z OPů má ve vnitrostátním styku něco výhodného,co ti zbylí dva nemají.Ale přece - společně mají všichni tři nechutně drahý internet a mzn hovory.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Tabule cti a hanby
No,s tím kartelem bych i docela souhlasil,právě u mzn a roam spojení,tedy i SMS.Jen VF má,stejně jako GSM Odorik,SMS na zahr.čísla za 2,50 Kč,jinak jsou za 5.5uch píše:Pochopitelně.Kristovec píše:...Ale pravda je,že seniorům by to moc nepomohlo,stejně jako 1,40 Kč/min nepomůže managerům s několika tisíci minutami měsíčně,internetem a potřebou mzn hovorů.Rozdílnost hodnocení je dána rozdílnými potřebami každého hodnotitele,všem naráz nevyhoví na 100% žádný operátor.
Já bych řekl, že od nástupu "mobilní revoluce" (neomezené tarify FREE od O2) všichni srovnali i ceny základních nabízených paušálních služeb. Rozdíly jsou jen v detailech a doplňkových balíčcích, což vnuká myšlenku o kartelu.Kristovec píše: Každý z OPů má ve vnitrostátním styku něco výhodného,co ti zbylí dva nemají.Ale přece - společně mají všichni tři nechutně drahý internet a mzn hovory.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tabule cti a hanby
Já bych to na žádný vyloženě tajně vyjednaný kartel neviděl. Každému přece musí být jasné, že pokud si chtějí zachovat vysokou maržovost i u veřejných nabídek mobilních tarifů, žádná cenová válka tomu neprospěje. A tím se prostě řídí bez toho, aby se museli nějak tajně a nezákonně na tom vyloženě dohodnout. Dohoda může být též nikde nepsaná ani nevyslovená a přesto platit.
Také si nemyslím, že je to nějaká česká specialita. Tak se prostě chovají větší firmy všude, tedy pokud nejsou vyspělým trhem nebo regulátorem přiměny k tomu se chovat odlišně. Vlastně se tak chovají i menší firmy, pokud mohou.
Vše zlé je k něčemu dobré. Vysokými cenami dávají šanci Odorik.cz a podobné konkurenci. Kdyby to s voláním bylo v ČR bylo úplně v pořádku, museli bychom se přeorientovat na nějakou jinou oblast, kde můžeme být trhu - tedy zákazníkům více užiteční a přesto dosahovat přiměřené ziskovosti.
Také si nemyslím, že je to nějaká česká specialita. Tak se prostě chovají větší firmy všude, tedy pokud nejsou vyspělým trhem nebo regulátorem přiměny k tomu se chovat odlišně. Vlastně se tak chovají i menší firmy, pokud mohou.
Vše zlé je k něčemu dobré. Vysokými cenami dávají šanci Odorik.cz a podobné konkurenci. Kdyby to s voláním bylo v ČR bylo úplně v pořádku, museli bychom se přeorientovat na nějakou jinou oblast, kde můžeme být trhu - tedy zákazníkům více užiteční a přesto dosahovat přiměřené ziskovosti.