GoMobil
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: GoMobil
Jo jo všimnul jsem si. Je to stejná nabídka jako ten náš balíček naruby za 295 Kč.Pitomec píše:Jenom poznámka k obrázku - tarifikace je 60+1
Jen se na tom Gomobil z nějakého důvodu rozhodl dočasně prodělávat.
Účtování 60+1 by mělo dělat o cca 17% opticky nižší cenu. I když ale tohle připočtu, tak stejně ale dost prodělávají. Nerozumím, co by za tím mohlo být. Že by se jen prostě snažili nabrat nové zákazníky i když na nich budou prodělávat? To dnes dělá kdejaký virtuál. A nebo je tam ještě něco, co prostě my zvenčí nevíme.
Napadá mne, jestli nekalkulují s tím, že možná podstatná část lidí, kteří si balíček objednají, jej vlastně nevyužijí a tak bude zapnut jen naoko, ale stojí jim to za ten pocit, že mají něco v akci? A pak budou tlačit na svoje známé, aby také přešli?
Už jednou to prodlužovali, původně to bylo jen do 31.8.2015. Také tehdy tvrdili, že po tomto datu nebude v nabídce zahrnut.
Dobrá reklamština. Kromě těch 220 žádný paušální Pokud byste ale chtěli platit co nejméně, tak minimální paušál (který se neodpouští) je 25 Kč/měsíc. A nebo schovaný START za 0 (pod hvězdičkou je schováno, že musíte utratit 500 Kč za 6 měsíců) ale s dražším voláním.a navíc neplatíte žádný paušální poplatek.
Re: GoMobil
Jinak je ale zajímavý, že to nabízeli už někdy v červnu, zatímco Odorik to má až teď...
-
- Příspěvky: 486
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: GoMobil
Tak to asi tak zajímavý není, všichni víme, že Odorik na tyhle věci zas tak moc nespěchá. Přecijenom se to dá pochopit, je jich tam pět a půl, tak si musejí vybírat na to se v jednu chvíli zaměří. Spíš buďme rádi, že jsme se vůbec dočkali. I když zrovna u těhle balíčků není moc o co stát, nebude asi moc lidí pro které to je výhodné. Jak psal p. Soukup, je to pro někoho (zřejmě jednotky lidí), kdo o to projevoval zájem, tak to nabídli.Pitomec píše: Jinak je ale zajímavý, že to nabízeli už někdy v červnu, zatímco Odorik to má až teď...
Re: GoMobil
od Go Mobil bych nechtel nic i kdyby me platili
Re: GoMobil
Já bych viděl potíž spíše v nenasytnosti našich tří hlavních OPů,protože virtuál může jen to,co mu jeho OP dovolí.
Právě mi došla SMS od polského T-Mobilu,3 GB za 20 PLN,asi 130 Kč.Náš T-M by chtěl trojnásobek.
V tom je jádro pudla.Kam se člověk podívá,všude je levněji,než u nás.A s tím asi žádný virtuál nic nenadělá.
Právě mi došla SMS od polského T-Mobilu,3 GB za 20 PLN,asi 130 Kč.Náš T-M by chtěl trojnásobek.
V tom je jádro pudla.Kam se člověk podívá,všude je levněji,než u nás.A s tím asi žádný virtuál nic nenadělá.
Re: GoMobil
Jo ale treba se podivat jake veliky je Polsko pak podminky pro operatory a povinosti a pak porovnat.Podivejte se do minulosti jak e chovala CTU vuci operatorum jak se rika ruka ruku myje...
Re: GoMobil
No dobře,tak tedy Rakousko,taky malá zemé.aplet píše:Jo ale treba se podivat jake veliky je Polsko pak podminky pro operatory a povinosti a pak porovnat.Podivejte se do minulosti jak e chovala CTU vuci operatorum jak se rika ruka ruku myje...
Za 10 Eur mají 1000 minut,SMS a MB plus 90 roamminut.
To asi nezáleží na velikosti země.
Re: GoMobil
Již proběhla nějaká zkušenost?aplet píše:od Go Mobil bych nechtel nic i kdyby me platili
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: GoMobil
My máme zkušenost s GoPay, což je bratrská služba GoMobil. Ale asi budou mít leccos společného.
Docela mě iritovalo, jak jejich stránky hrozně marketingově mlží. Mezitím je stihli několikrát předělat, ale pravděpodobně to lepší nebude. A pokud hledám něco konkrétního, třeba jaké způsoby plateb jsou možné v reálném čase a jak přesně to funguje, je to docela bída. A pak třeba zjistím, že některé způsoby z prezentace tak nějak vlastně v reálném čase nefungují, nebo mají jiné podstatné vady. Řeším to tak, že se nesnažím nic najít, ale vždy jim píši.
Co se týče samotné implementace, tak ta byla zbytečně přesložitělá, neměla hlavu a patu a v dokumentaci zásadní nesrovnalosti, které nikdo neuměl pořádně objasnit. A stačí, když zákazník zmáčkne třeba tlačítko zpět a může se dostat do nějakého neošetřeného stavu. Je tam také zbytečně moc kroků, což zákazníky odrazuje. Měli ukázky napojení v několika jazycích jako PHP, JAVA a javascript. V jazyce Ruby, který používáme, nikoli. To by ale za normálních okolností byla práce tak na dva dny, myslel jsem si. Ale byly to spíše na týdny. Museli jsme se uchýlit k pitvání onoho PHP kódu, abychom dovedli tu jejich podivnou a zbytečně překomplikovanou implementaci, kterou, zdá se, někdo splácal tak, že to nezvládl ani řádně a obecně zdokumentovat. Týkalo se to hlavně podivností při počítání jakéhosi "bezpečnostního" hashe, který svojí funkčnost opíral o nestandardní implementaci v PHP. V Javě a javascriptu jen jaksi podivně flikovali, aby to nakonec také fungovalo.
Tedy na první pohled vypadá všechno jednoduše, pěkně spolehlivě, špína je pod povrchem.
Tedy docela ztráta času, škoda že jsem raději nezvolil PayU. A když jsme to konečně měli hotové v Ruby a nabídli jim naši implementaci v podstatě za symbolických podmínek i pro jiné eshopy, v podstatě ani kompetentní člověk nepochopil, o čem je řeč a neustále opakoval nesmysl. Jakože ať oslovíme ty eshopy, co používají Ruby, sami a jim to nabídneme a prodáme. Tedy zlepšit si dokumentaci a rozšířit příklady kódu neměli zájem už z principu.
No a poté ještě začali naše zákazníky, kteří někdy s GoPay zaplatili, spamovat nabídkami GoMobil, přestože v jejich vlastních zbytečně obsáhlých podmínkách bylo vyloženě napsáno, že tohle dělat nesmí. Reagoval jsem, až když to udělali po několikáté a čtení pořád těch obdobných nabídek začínalo být otravné. Ještě jsem to musel několikrát urgovat, než s tím opravdu přestali.
Další závažný prohřešek byl, že zrušili některé možnosti plateb. aniž by nás na to řádně upozornili. (Zrušili moneybookers/scrill a platební tlačítka některých bank)
Zákazníkovi, který chtěl zaplatit, se objevila nicneříkající chybová hláška.
Nikde se tím prostě nechlubili a vyčíst se to dalo jen někde vzadu nudně znějícího informačního mailu malými písmenky. A z webové prezentace to, tuším, také zapomněli nějakou dobu oddělat.
S vyúčtováním a platbou problém nikdy nebyl.
Osobně jsem na GoPay docela alergický a co se týče služby GoMobil, tak na stránkách vidím hodně marketingu, pěkné obrázky, ale co se týče nějakých přehledných fakt, je to už slabé. Zkušenost nemám.
Co se týče marketingu, tak to možná dělají dobře, ale co se tyče všeho ostatního, je to spíše takový molochovatý arogantní buldozer, zdá se, ale jen s jedním či dvěma techniky. Na podobné chování jsem já alergický. Zvláště firma o takové velikosti to nemá totiž zapotřebí.
Jinak pro ty, co mají nějaký eshop nebo prodávají nějaké služby, obecně integrátor plateb jako GoPay nebo PayU je dobrá služba, protože se nemusíte nervovat s každou bankou zvlášť (i když FIO je naprosto v pohodě, nejhorší je Česká spořitelna), ale jen s jedním integrátorem. GoPay tedy nedoporučuji, PayU zase zdražuje - zavádí měsíční poplatky. Ale vypadá to, že je zde nový nadějný hráč. https://www.thepay.cz/ Být lepší i levnější než GoPay a PayU je poměrně snadný úkol. Tak snad.
Docela mě iritovalo, jak jejich stránky hrozně marketingově mlží. Mezitím je stihli několikrát předělat, ale pravděpodobně to lepší nebude. A pokud hledám něco konkrétního, třeba jaké způsoby plateb jsou možné v reálném čase a jak přesně to funguje, je to docela bída. A pak třeba zjistím, že některé způsoby z prezentace tak nějak vlastně v reálném čase nefungují, nebo mají jiné podstatné vady. Řeším to tak, že se nesnažím nic najít, ale vždy jim píši.
Co se týče samotné implementace, tak ta byla zbytečně přesložitělá, neměla hlavu a patu a v dokumentaci zásadní nesrovnalosti, které nikdo neuměl pořádně objasnit. A stačí, když zákazník zmáčkne třeba tlačítko zpět a může se dostat do nějakého neošetřeného stavu. Je tam také zbytečně moc kroků, což zákazníky odrazuje. Měli ukázky napojení v několika jazycích jako PHP, JAVA a javascript. V jazyce Ruby, který používáme, nikoli. To by ale za normálních okolností byla práce tak na dva dny, myslel jsem si. Ale byly to spíše na týdny. Museli jsme se uchýlit k pitvání onoho PHP kódu, abychom dovedli tu jejich podivnou a zbytečně překomplikovanou implementaci, kterou, zdá se, někdo splácal tak, že to nezvládl ani řádně a obecně zdokumentovat. Týkalo se to hlavně podivností při počítání jakéhosi "bezpečnostního" hashe, který svojí funkčnost opíral o nestandardní implementaci v PHP. V Javě a javascriptu jen jaksi podivně flikovali, aby to nakonec také fungovalo.
Tedy na první pohled vypadá všechno jednoduše, pěkně spolehlivě, špína je pod povrchem.
Tedy docela ztráta času, škoda že jsem raději nezvolil PayU. A když jsme to konečně měli hotové v Ruby a nabídli jim naši implementaci v podstatě za symbolických podmínek i pro jiné eshopy, v podstatě ani kompetentní člověk nepochopil, o čem je řeč a neustále opakoval nesmysl. Jakože ať oslovíme ty eshopy, co používají Ruby, sami a jim to nabídneme a prodáme. Tedy zlepšit si dokumentaci a rozšířit příklady kódu neměli zájem už z principu.
No a poté ještě začali naše zákazníky, kteří někdy s GoPay zaplatili, spamovat nabídkami GoMobil, přestože v jejich vlastních zbytečně obsáhlých podmínkách bylo vyloženě napsáno, že tohle dělat nesmí. Reagoval jsem, až když to udělali po několikáté a čtení pořád těch obdobných nabídek začínalo být otravné. Ještě jsem to musel několikrát urgovat, než s tím opravdu přestali.
Další závažný prohřešek byl, že zrušili některé možnosti plateb. aniž by nás na to řádně upozornili. (Zrušili moneybookers/scrill a platební tlačítka některých bank)
Zákazníkovi, který chtěl zaplatit, se objevila nicneříkající chybová hláška.
Nikde se tím prostě nechlubili a vyčíst se to dalo jen někde vzadu nudně znějícího informačního mailu malými písmenky. A z webové prezentace to, tuším, také zapomněli nějakou dobu oddělat.
S vyúčtováním a platbou problém nikdy nebyl.
Osobně jsem na GoPay docela alergický a co se týče služby GoMobil, tak na stránkách vidím hodně marketingu, pěkné obrázky, ale co se týče nějakých přehledných fakt, je to už slabé. Zkušenost nemám.
Co se týče marketingu, tak to možná dělají dobře, ale co se tyče všeho ostatního, je to spíše takový molochovatý arogantní buldozer, zdá se, ale jen s jedním či dvěma techniky. Na podobné chování jsem já alergický. Zvláště firma o takové velikosti to nemá totiž zapotřebí.
Jinak pro ty, co mají nějaký eshop nebo prodávají nějaké služby, obecně integrátor plateb jako GoPay nebo PayU je dobrá služba, protože se nemusíte nervovat s každou bankou zvlášť (i když FIO je naprosto v pohodě, nejhorší je Česká spořitelna), ale jen s jedním integrátorem. GoPay tedy nedoporučuji, PayU zase zdražuje - zavádí měsíční poplatky. Ale vypadá to, že je zde nový nadějný hráč. https://www.thepay.cz/ Být lepší i levnější než GoPay a PayU je poměrně snadný úkol. Tak snad.