OpenCall od září mění účtování hovorů v neprospěch klienta

Místo pro služby, které lze dobře kombinovat se službami Odorik.cz .
Odpovědět
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

OpenCall od září mění účtování hovorů v neprospěch klienta

Příspěvek od helmut.niederman »

Dneska jsem surfoval ceníkem operátora OpenCall a zjistil jsem, že od 12.září 2015 změnil účtování hovorů v neprospěch svých klientů. Místo účtování 60+1 teď nabízí 60+60, pouze u svého měsíčního programu Plus za 150,- Kč zůstává u účtování 1+1. :cry:

http://www.opencall.cz/cz/s849/Ceny/c2200-Cenik
aplet
Příspěvky: 283
Registrován: pon 07. led 2013 23:31:17

Re: OpenCall od září mění účtování hovorů v neprospěch klien

Příspěvek od aplet »

OpenCall je debilny společnost s debilnim zakaznickym centrem.Byl jsem u nich již nikdy více,nebudu tady rozepisovat problemy jelikož by to byl hotový roman =-O
Olaf
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 03. črc 2014 4:58:29

Re: OpenCall od září mění účtování hovorů v neprospěch klien

Příspěvek od Olaf »

Ono to primárně nemusí být vůbec tím, že by OpenCall či jiný operátor na tom chtěl dodatečně vydělat, jako spíše že musejí zalepit díry, které jim vznikly dotováním všech SIM karet, za které nechtěli po klientovi měsíční poplatek. Neříkám, že je to zrovna případ OpenCallu, ale obecně lze teď vypozorovat, že k tomu sahají mnozí, kteří nabízeli (vražednou) kombinaci nízkých minutových sazeb, sekundové tarifikace a nulového poplatku za vedení SIM.

OpenCall sice měl původně "standardní" tarifikaci 60+1, ale bezesporu patří k těm virtuálním operátorům, kteří investovali dost financí do reklamy, popř. dokonce SIM karty rozdávali. Nevím, zda OpenCall rozdával SIM karty ve velkém, ale u síťových operátorů, kteří provozují vlastní "virtuální" obchodní značky, je to běžná věc, že stáli před školami a rozdávali SIMky jak na běžícím páse. Ovšem ti si to dovolit mohou, ty SIM jsou jejich.

Posledním virtuálem, který zavedl minutovou tarifikaci, je Axolot mobile (mimochodem vzhledem ke zdejší diskusi to v leckom může vyvolat hořké úsměvy; no, budiž to varování pro ostatní). Jednotky uživatelů a maximálně desítky lze ještě dotovat z jiných zdrojů, ale získá-li virtuál stovky či tisíce klientů, dotovat SIM karty při tak nízkých maržích skutečně nejde. Zavedením minutové tarifikace se tržby (a tady vlastně i zisky) nafouknou o cca 30-50 %. Obávám se, že brzy se spálí i další klienti, kteří teď nacházejí nové virtuály, kteří jednak nemají telekomunikační minulost a jednak zvolili výše zmíněnou vražednou kombinaci.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: OpenCall od září mění účtování hovorů v neprospěch klien

Příspěvek od Pitomec »

Třeba se tady user "axolot" objeví a vše vysvětlí. Ale spíš ne :D
Obrázek
Odpovědět