Britský virtuál Vectone vstupuje na Český trh?

Místo pro služby, které lze dobře kombinovat se službami Odorik.cz .
mymartin
Příspěvky: 151
Registrován: čtv 11. úno 2016 22:36:45

Britský virtuál Vectone vstupuje na Český trh?

Příspěvek od mymartin »

Přílohy
data.png
data.png (68.15 KiB) Zobrazeno 11520 x
ssfs.png
ssfs.png (105.72 KiB) Zobrazeno 11542 x
vp.png
vp.png (105 KiB) Zobrazeno 11542 x
Naposledy upravil(a) mymartin dne stř 27. črc 2016 15:05:50, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: vectone mobilní číslo ve voip

Příspěvek od Pitomec »

Dodneška jsem myslel, že mě nic nepřekvapí, ale toto je skutečně něco. Firma se základním kapitálem 1Kč - zřejmě si někdo v UK myslí, že v ČR žijeme na stromech a dotyčný "podnikatel" tady vydělá majlant na domorodých opolidech :D
Obrázek
mymartin
Příspěvky: 151
Registrován: čtv 11. úno 2016 22:36:45

Re: vectone mobilní číslo ve voip

Příspěvek od mymartin »

Přílohy
data4.png
data4.png (165.45 KiB) Zobrazeno 11519 x
data3.png
data3.png (213.08 KiB) Zobrazeno 11519 x
data2.png
data2.png (81.55 KiB) Zobrazeno 11519 x
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vectone mobilní číslo ve voip

Příspěvek od xsouku04 »

http://www.cnews.cz/do-ceska-miri-novy- ... velke-veci
Čísla mají přidělená od 18.06.2015, ale zatím se nelze dovolat ani na jejich infolinku a vypadá to celé nějaké nedodělané.
Britský Vectone má na svém Facebooku mizerné hodnocení - 2 z 5 ti hvězdiček. Lidé si nejvíce stěžují na špatný zákaznický servis a signál. S jakou nabídkou Vectone přijde do Čech zatím nevíme, ale bojíme se, že se žádná revoluce nakonec konat nebude. Ale třeba se pleteme...
mymartin
Příspěvky: 151
Registrován: čtv 11. úno 2016 22:36:45

Re: Britský low-cost operátor vstupuje na Český trh!!!

Příspěvek od mymartin »

Přílohy
vecglob.png
vecglob.png (254.59 KiB) Zobrazeno 11510 x
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Britský low-cost operátor vstupuje na Český trh!!!

Příspěvek od xsouku04 »

Myslím, že není třeba zde dávat obrázky z jejich webů. Přece každý si to může přečíst sám. Co jsem se o nich dočetl, tak je to podivný virtuál v několika zemích, má výhodné, agresivní a často se měnící ceny a podmínky a mizernou zákaznickou podporu a k tomu technické potíže. Dělá to na mne dojem, jako že nudící se miliardářův synáček si hraje s vlastním projektem. Na volání a SMS zdarma v síti máte zjevně v ČR nárok, jen když budete používat jejich nedodělanou VoIP aplikaci (a ten, komu voláte, možná také), která je otestována jen s několika telefony. A nebo jako odměnu za dobití? V ČR si pořídili cca před rokem 200 000 tisíc čísel, na která, zdá se, se zatím nedá dovolat. Nyní dali online jejich nedodělanou webovou stránku, ve stylu jejich anglického webu. Zveřejňovat nedodělanou stránku na stále zjevně nefungující službu je dobré leda tak na ostudu. Na internetu jsem též našel, že by měli mít něco jako 180 zaměstnanců v Británii a přestože je to pěkné místo, atmosféra hrozná.

Spíše by nás zajímaly technické detaily, jako v čí síti budou fungovat (jestli vůbec) a na co přesně a kdy se používá VoIP, či jestli je možné se připojit přes SIP.
Podle článku z roku 2011 zde http://mobilenetworkcomparison.org.uk/reviews/vectone/ Voctone investoval v Británii 17 miliónů liber (cca 500 miliónů korun) do reklamy a získali cca 1 milion zákazníků. Počáteční neuvěřitelné ceny 3p/minuta následně zdražil na 10p/minuta (tedy cca 3 Kč/min) a vypadá to, že i nad cenou 3 Kč/min pan redaktor žasne, jak je výhodná. Ale to je možná tím, že se jedná o starší článek. Nyní je, zdá se, cena ještě vyšší. http://www.vectonemobile.co.uk/pay-as-y ... rates.aspx Pevná 12p (3,60 Kč/min) a mobil 19p (skoro 6 Kč/min), tedy asi skoro každého natlačí do nějaké balíčku. Regulátor je konečně přinutil, aby volání na čísla 0800 bylo také zdarma, čím se nyní chlubí i v ceníku. Dříve si za to nechali platit.
I pan nadšený redaktor připouští, že mají technické potíže a mizernou podporu. Příspěvky pod článek jsou vesměs negativní, někteří těžce litují, že to zkusili. Např. "To není marketing, to je podvod." Okradli mne, jsem si jistej a znám další které taky.

Zajímalo by mne, jestli si velká trojka pustí na trh do ČR tento "marketingový zázrak" a neřízenou střelu, nebo jakým způsobem je hodlá Vectone k tomu přinutit, aby měl lepší podmínky než ostatní. Nebo hodlá nějakou dobu prodělávat gatě? Cílem je získat desetisíce ovcí, které platí za balíček který nevyužijí.

Podle čeho soudíte, že je možné přijímat hovory na mobilní číslo na VoIP? Podle toho, co jsem se dočetl, je možné, že VoIP funguje paralelně k běžnému volání. Je totiž možné, že hovor na VoIP můžete přijímat jen v případě, že vám někdo volá z VoIP z té jejich speciální aplikace. Tedy funkcionalita, kterou nabízí třeba viber ...
VoIP mají hlavně proto, aby mohli poplést koncové zákazníky uváděním VoIP cen do propagačních materiálů ...
Olaf
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 03. črc 2014 4:58:29

Re: Britský low-cost operátor vstupuje na Český trh!!!

Příspěvek od Olaf »

U nás očividně funguje v síti TM. Viz tento obrázek. Web na české doméně je, zdá se, ještě ta původní nedodělaná verze, verze, která byla dříve uveřejněna na com doméně (/cz), později byla však změněna. O tom svědčí například nesmyslná cena za MB (25 Kč).

Chybí spousta informací, ceníky (včetně tarifikační míry), v současnosti uvádí minutovou sazbu 1,80 Kč, na com doméně to bylo 1,50 Kč apod. Zatím bych to nechal spát -- ostatně firma samotná ještě ani nerozeslala tiskovou zprávu o startu apod. Kdo chce vstoupit do terra incognita, může.

Je-li to velká firma ve smyslu spousty zaměstnanců, nedovedu si moc představit, jak chce konkurovat a uživit se coby virtuál. Podmínky jsou zde pro všechny de facto stejné. Čím víc lidí ve firmě, tím více nákladů, takže vyšší sazby a dražší služby. Na našem trhu mají virtuálové stále malé procento koláče, takže místo pro jejich rozmach zde je -- ovšem Češi jsou jednak leniví, jednak nedůvěřiví a jednak zde zkrátka ty podmínky nejsou takové, aby větší firma mohla jako (pouze) virtuál s vyšším počtem zaměstnanců a s impaktní reklamou skutečně fungovat při nízkých cenách pro veřejnost.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Britský low-cost operátor vstupuje na Český trh!!!

Příspěvek od xsouku04 »

http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a

Z jejich čísel jim nefunguje nyní už asi jen jejich infolinka :)

Že by měli nakonec velmi podobné ceny a podmínky jako všichni ostatní virtuálové v ČR v síti T-mobile? A vše ostatní je jen marketingové mlžení a chyby na jejich webu?
Ten T-mobile by musel být fakt hloupej, aby si nechal pokazit ceny a kšefty jedním cizáckým namyšleným virtuálem, který si nedovede ani opravit chyby na svém webu ...

Ta VoIP aplikace, co někdy možná umožní neomezené volání v síti je tady https://play.google.com/store/apps/deta ... om.vectone
Jiná možnost je že budou vyžadovat každý měsíc dobití třeba 200 Kč a teprve potom bude neomezené volání v síti zdarma. To ale zatím zapomněli napsat.

Naprostých nesmyslů na webu je obrovské množství.

Např.

Mohu si ponechat mé staré telefonní číslo, když přejdu k Vectone?

Ano, můžete si jej ponechat. Jednoduše si vytiskněte formulář CAF (k dispozici zde), vyplňte detaily, zašlete nám jej a my se postaráme o zbytek.

(Takhle se to v ČR nedělá, to si spletli s jinou zemí. Potřebujete ČVOP)

Kolik dní potrvá transfer mého starého čísla k Vectone mobile?

Tento proces trvá cca 10 pracovních dní od obdržení vašeho vyplněného CAF formuláře. Jakmile bude převod čísla dokončen, zašleme vám informační SMS. Od toho okamžiku můžete začít užívat své staré číslo.

(to mají také informace z jiné země, v ČR je to mnohem rychlejší - tohle by mohlo být na pokutu od ČTÚ)


Proč nemohu zažádat o převod čísla přímo online?

Součaná legislativa bohužel neumožňuje převod čísla bez vašeho písemného souhlasu. Proto je nutné vytisknout formulář CAF a poslat nám jej poštou.


Také tam píší, že jsou první virtuál v ČR zaměřující se na cizince. (První byl opencall a nyní je jich více, I Vietnamci jich mají několik. Odorik by se také mohl počítat.)

Stránka se nejvíce podobá rakouské verzi, odkud asi pochází i ty zjevné nesmysly.
Kristovec
Příspěvky: 1526
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Britský low-cost operátor vstupuje na Český trh!!!

Příspěvek od Kristovec »

Teda to opravdu nějak nesedí, 15 Kč za SMS na Ukrajinu,tak to je skutečně "supercena"! Nebo těch 25 Kč za 1 MB.
Po EU volám za 1,10 Kč/min. i se 4ka.sk.Ta jede od října,ale pořád ještě nemá plnohodnotnou samoobsluhu,nenabízí službu MMS,prostě není ještě dodělaná.
Ale dá se to sledovat,co se z toho vyklube.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Britský virtuál Vectone vstupuje na Český trh?

Příspěvek od xsouku04 »

Pro toho kdo umí anglicky, zajímavé počtení je zde. https://www.trustpilot.com/review/vectonemobile.co.uk
Mají hodnocení 0.9 bodů z 10 možných.

Opakuje se pořád scénář, že tam někdo píše v tom smyslu, jakože mu simkarta několik dní nefunguje nebo se nelze dovolat na nějaká čísla, nebo jej okradli a vůbec se nemůže dovolat na jejich podporu. Po hodině čekání se hovor přeruší, a když už se náhodou podaří dovolat, podpora stejně nepomůže a někdy i předčasně zavěsí. Na maily neodpovídají vůbec nebo nesmysly. Na ten negativní komentář vždy vzápětí odpoví někdo z Vectone Mobile s nějakým nesmyslem v tom smyslu, že se snaží poskytovat nejlepší služby a ať kontaktují reviews@vectone.com, že to vyřeší. Vypadá to, že lidé, co si někde stěžují na internetu, mají prioritu, tedy těmto chudákům asi nakonec problémy vyřešili, ale narazil jsem asi jen na tři, co se pak vrátili a negativní hodnocení trochu zmírnili.

Často se zákazníci diví, jak něco takového může vůbec existovat, jeden člověk tvrdí, že za tím jsou nějací Indové.

Jedno takové stručnější vyjádření.
Worst customer service response time, hours and hours wasted. Very confusing rates and a total waste of money.
Nejhorší odezva zákaznické podpory, hodiny a hodiny plýtvání časem. Velmi zavádějící ceníky, totálně vyhozené peníze.
Jiný nízkonákladový operátore ve Velké Británii má hodnocení 3,5 z 10 . https://www.trustpilot.com/review/giffgaff.com Což je sice výrazně lepší, ale čekal jsem ještě lepší skóre. Vypadá to, že na tento web si často chodí ztěžovat frustrovaní zákazníci, kteří už neví co dál. Kdosi tam doporučoval si stěžovat na místním tele úřadě. Operátor pak dostane ultimátum 5 dní na kontaktování zákazníka a pokud v tom selže, dostane nejspíš pokutu. Ani mají ale asi peněz dost. Možná by se možnost požádat úřad o dohled nad řešením problému hodil někdy i v ČR.
Odpovědět