Stránka 3 z 3

Re: SMS z meho cisla pres web

PříspěvekNapsal: pát 10. dub 2015 14:17:36
od smsmanager
Odesílání zpráv z nastavení čísla v ČR není již možné a nebude. Operátoři to blokují. Někteří poskytovatelé se to pokouší obejít tím, že telefonní číslo odesílají jako text ve formátu "777 123 123" apod ... z principu to tedy nepůjde pokud mobilní opetátoři nezmění svou politiku.

Na našem webu smsmanager.cz umožňujeme odesílat SMS zpráv s nastavením libovolného čísla odesílatele v rámci služby "Direct SMS" a pouze pokud je číslo odesílatele pevnou linkou.

Re: SMS z meho cisla pres web

PříspěvekNapsal: čtv 11. čer 2015 12:05:33
od osmdesát
Tohle téma je pro mě také aktuální, Kubík SMS ze své brány podporuje vlastní číslo odesílatele, v takovém případě to má o korunu dražší, ale vyzkoušel jsem to a do Vodafonu a O2 to přijde bez problému, do T-Mobilu je identifikace jako text ve formátu "123 456789", což je trochu k nepotřebě, protože při odpovědi musí příjemce číslo stejně odatlovat.
Každopádně to funguje, do Vodafonu a O2 dokonce plně.

Re: SMS z meho cisla pres web

PříspěvekNapsal: čtv 11. čer 2015 12:13:52
od osmdesát
A pokud dokonce není člověku umožněno poslat SMS vlastním telefonním číslem, které má přímo prokazatelně registrované a zakoupené u Odorika (např. číslo GSM nebo pevné číslo), pak toto chování opů, kteří tyto sms zahazují nebo nějak upravují, již volá o stížnost na ČTÚ :!:

Re: SMS z meho cisla pres web

PříspěvekNapsal: pát 12. čer 2015 10:49:42
od xsouku04
osmdesát píše:A pokud dokonce není člověku umožněno poslat SMS vlastním telefonním číslem, které má přímo prokazatelně registrované a zakoupené u Odorika (např. číslo GSM nebo pevné číslo), pak toto chování opů, kteří tyto sms zahazují nebo nějak upravují, již volá o stížnost na ČTÚ :!:


Problém je v tom, že ty SMS, co občas zahodí, musí chodit přes zahraničí a to se pak špatně dokazuje, že čeští operátoři tyto SMS opravdu schválně zahazují. Je spousta firem i v ČR, které se živí doručováním SMS, které je možné odeslat přes web nebo přes API. Kazí to hlavně jejich business a proto je především na nich, aby se stížností zabývali. Pro Odorik je to spíše okrajové téma.
No hlavně to představuje spoustu práce s nejistým výsledkem.