dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Můžete využít jen část a nebo všechny služby co Odorik.cz nabízí přímo z Vašeho telefonu ?

dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod karlikza » stř 12. lis 2014 22:16:33

Dobrý den, potřeboval bych radu, jak vyřešit následující problém. Případně, zda to vůbec u odoriku jde vyřešit.
Mám dualsim telefon HERO 7500+, v něm dvě SIM (O2 - firemní a Odorik T-Mobile - soukromou). Bude lepší, když popíšu problém:
Pokud probíhá hovor na firemní SIM, dojde k "odpojení" SIM odoriku. V tento stejný moment mě někdo zavolá na druhou SIM(odorik) - pro tohoto volajícího jsem dle hlášky z telefonu brán jako "nedostupný". To by ani nevadilo, ale co mi vadí je, že se o tomto volajícím vůbec nedozvím.
Pokud probíhá stejná situace, ale obráceně - tedy volám přes sim Odorik a někdo mi zavolá na sim O2, tak sice dotyčný opět obdrží oznámení o nedostupnosti, nicméně já jsem po ukončení hovoru informován o zmeškaném hovoru na SIM O2.

Zkoušel jsem v rozhranní Odoriku nastavit oznámení o zmeškaném hovoru (e-mail pro zmeškané hovory), nicméně toto v mém případě nefunguje. Funguje to v případě nečinnosti telefonu, kdy někdo zavolá na sim Odorik, telefon zvoní a já to nevezmu. Poté co volající zavěsí mi přijde email o zmeškaném hovoru (toto je na nic - přece to vidím ve zmeškaných v telefonu).
Teď jsem ještě narazil na to, že v "průvodci nastavení/vlastní telefonní číslo/vlastní telefonní číslo" jsem měl neaktivní "SMS o zmeškaných hovorech". Možná že toto je ta funkce, kterou hledám. Přenastavil jsem ji a zítra vyzkouším. Nicméně v tomto případě mě napadají dva dotazy:
1. Platí se za sms oznamující zmeškaný hovor při nedostupnosti? (cena?)
2. Docela by se mi hodila spíše emailová varianta oznámení (námět na zlepšení) - je toto možné někde nastavit?

Předem děkuji za odpověď
karlikza
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 12. lis 2014 21:40:57

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod xsouku04 » stř 12. lis 2014 23:15:53

To, že když má jedna sim obsazeno, je druhá sim nedostupná, je vlastnost dual sim telefonů.
Pro nastavení viz obrázek.
Bohužel za tento "nadstandard" musíme připlácet několik Kč/měsíc. Jednotlivé SMS zprávy se ale už neúčtují, odesílá je T-mobile automaticky.
O zmeškaných příchozích hovorech si jinak nedozvíme. Leda, že by jste hovory podmíněně přesměroval třeba na nomadické číslo. Jedině pak můžeme poslat email.
Přílohy
sms_o_zmeskanych_hovorech.png
sms_o_zmeskanych_hovorech.png (75.22 KiB) Zobrazeno 6640 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod karlikza » čtv 13. lis 2014 17:30:15

Ano, nastavil jsem si to přesně tak, jak to máte v obrázku a už to funguje. Díky moc.
Škoda jen, že nejde použít ten email.... O tom nomadickém čísle ještě pouvažuji...
karlikza
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř 12. lis 2014 21:40:57

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod DuckDaffy » čtv 12. bře 2015 4:39:32

Zapínal jsem si zmíněné SMS o zmeškaném hovoru, ale postrádám nápovědu u této položky, mimo jiné to, že se za tuto službu něco někde účtuje.
Ani po kliknutí na ULOŽIT se žádné upozornění neobjevilo, na rozdíl od aktivace datového balíčku.
Jaká je tedy situace? Někde jinde zde na fóru jsem četl, že to vyjde na 4 Kč za měsíc a počet SMS už je libovolný.

Rád bych případně uvítal nějaký souhrnný návod jak si nastavit upozornění o zmeškaném hovoru alespoň na e-mail, ať ty 4 Kč nelítají zbůhdarma.
Co jsem pochopil, tak je potřeba v "Záložní číslo" nastavit přesměrování na nomadické Odorik číslo 910 11? ???, je tomu tak?
A u tohoto nomadického čísla pak nastavit "Email nebo číslo pro zmeškané hovory".
Zatím jsem z těch možností docela zmatený. Něco jde udělat SMS kódem, něco na webu, k tomu jsou různé prefixy pro zobrazování čísla volanému, dále info do e-mailu a info SMS účtované asi kusově, které ale nejde přímo použít, jen u záložního nomadického čísla, dále info SMS účtované T-Mobilem.
Dále mě napadá kolize nastavení, když se použije záložní číslo, tak to se směruje zřejmě přímo v síti T-Mobile, ale funguje pak korektně "Email pro informování o použití záložního čísla"?
Protože "Email nebo číslo pro zmeškané hovory" bude fungovat jen na tom záložním čísle, na tom původním nikoliv, ne?

Funguje to tak, že když nastavím SMS o zmeškaném hovoru od T-Mobile, tak se mi už nikdy tento hovor nepřesměruje na záložní číslo a terminuje se jako nedostupné?
Takto se mi to teď totiž zachovalo. Nastavil jsem záložní číslo, všude e-maily, ale na prozvonění jsem dostal hlášku o nedostupnosti a poté, při návratu na GSM, přišla SMS o hovoru.
DuckDaffy
 
Příspěvky: 28
Registrován: pát 05. srp 2011 18:09:46

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod xsouku04 » čtv 12. bře 2015 10:00:04

Zatím se nic neúčtuje, proto to nikde není napsáno. Cenu cca 4 Kč/měsíc platíme my, proto je zde
teoretická možnost, že tuto cenu někdy v budoucnu budeme účtovat koncovému zákazníkovi.
Všichni, koho se to týká, by na to byli upozorněni. Za jednotlivé SMS se ale už neplatí a platit nebude!
Pravda, bublinu by si to zasloužilo, přidáme ji dneska.

Bohužel informace o zmeškaných hovorech nám T-mobile nepředává. Tedy SMS nerozesíláme my, ale T-mobile.
Proto tyto hovory nejsou vidět ve výpise hovorů, ani je není možné posílat bezplatně emailem.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod Pitomec » čtv 12. bře 2015 13:33:27

DuckDaffy píše:Zapínal jsem si zmíněné SMS o zmeškaném hovoru, ale postrádám nápovědu u této položky, mimo jiné to, že se za tuto službu něco někde účtuje.
Ani po kliknutí na ULOŽIT se žádné upozornění neobjevilo, na rozdíl od aktivace datového balíčku.
Jaká je tedy situace? Někde jinde zde na fóru jsem četl, že to vyjde na 4 Kč za měsíc a počet SMS už je libovolný.

Rád bych případně uvítal nějaký souhrnný návod jak si nastavit upozornění o zmeškaném hovoru alespoň na e-mail, ať ty 4 Kč nelítají zbůhdarma.
Co jsem pochopil, tak je potřeba v "Záložní číslo" nastavit přesměrování na nomadické Odorik číslo 910 11? ???, je tomu tak?
A u tohoto nomadického čísla pak nastavit "Email nebo číslo pro zmeškané hovory".
Zatím jsem z těch možností docela zmatený. Něco jde udělat SMS kódem, něco na webu, k tomu jsou různé prefixy pro zobrazování čísla volanému, dále info do e-mailu a info SMS účtované asi kusově, které ale nejde přímo použít, jen u záložního nomadického čísla, dále info SMS účtované T-Mobilem.
Dále mě napadá kolize nastavení, když se použije záložní číslo, tak to se směruje zřejmě přímo v síti T-Mobile, ale funguje pak korektně "Email pro informování o použití záložního čísla"?
Protože "Email nebo číslo pro zmeškané hovory" bude fungovat jen na tom záložním čísle, na tom původním nikoliv, ne?

Funguje to tak, že když nastavím SMS o zmeškaném hovoru od T-Mobile, tak se mi už nikdy tento hovor nepřesměruje na záložní číslo a terminuje se jako nedostupné?
Takto se mi to teď totiž zachovalo. Nastavil jsem záložní číslo, všude e-maily, ale na prozvonění jsem dostal hlášku o nedostupnosti a poté, při návratu na GSM, přišla SMS o hovoru.

Já to vyřešil tak, že jsem si u Odoriku zřídil extra linku s nomadickým číslem, nastavil u této linky email pro zmeškané hovory a provedl nastavení viz obrázek v příloze. V mobilním telefonu pak nastavil přesměrování při nedostupnosti právě na to nomadické číslo a toť vše. Když je mobil vypnutý (nedostupný), tak se volajícímu ozve hláška "Volaný účastník není dostupný" a vzápětí přijde email s číslem toho volajícího.
Přílohy
821.jpg
821.jpg (176.29 KiB) Zobrazeno 6261 krát
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2020
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod xsouku04 » čtv 12. bře 2015 13:50:11

Díky za tip. Na tohle jsem zapomněl.
Výhod to má hned několik. Nic to nestojí a nikdy stát nebude a kromě emailu je informace o takto zmeškaných hovorech i ve výpise hovorů.

Podmíněné přesměrování se zapíná pomocí *62*cislo_na_ktere_chci_presmerovat#.
Pro vypnutí přesměrování zadejte ##62#. Kontrola nastavení: *#62#

Návod je uveden v eshopu
http://www.odorik.cz/w/eshop:sim#roamin ... ani_hovoru
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6937
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod kamil34 » sob 09. kvě 2015 12:57:41

Zdravím potřeboval bych radu ohledně dual simu je v tom někdo zběhlí ,mam jednu normalni simO2 a druha sim je datova je od italskeho operatora a jde sní komunikovat pouze přes aplikaci whatsapp zajimamě zda když jedna sim stahuje data neomezuje druhou sim díky kamil
kamil34
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 09. kvě 2015 12:51:58

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod Pitomec » ned 10. kvě 2015 13:27:51

To je věc telefonu, ve kterém to provozuješ (popis bude jistě v návodu na obsluhu).
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2020
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: dualSIM Standby - oznameni o nedostupnosti

Příspěvekod kamil34 » pon 11. kvě 2015 7:19:12

Aha dobře skusim se podívat jde o Microsoft Lumia 535 ale i tak díky
kamil34
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 09. kvě 2015 12:51:58


Zpět na Mobilní telefony

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník