Nerozumím výpisu volání

Můžete využít jen část a nebo všechny služby co Odorik.cz nabízí přímo z Vašeho telefonu ?
Odpovědět
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od jimisoft »

Moho poprosit o kontrolu hovoru ID 102336215. Hovor s tímto ID je jednou zapsán jako příchozí a podruhé jako odchozí za peníze, ale číslo volajícího a volané číslo jsou stejné jako výše uvedený zápis i délka hovru je stejná. Děkuji.
Edit: abych se lépe vyjádřil, proč je to uváděno jako volání od volaného ke mně (že je to callback je mi jasné)?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8159
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od xsouku04 »

jimisoft píše:Moho poprosit o kontrolu hovoru ID 102336215. Hovor s tímto ID je jednou zapsán jako příchozí a podruhé jako odchozí za peníze, ale číslo volajícího a volané číslo jsou stejné jako výše uvedený zápis i délka hovru je stejná. Děkuji.
Edit: abych se lépe vyjádřil, proč je to uváděno jako volání od volaného ke mně (že je to callback je mi jasné)?
Ten hovor zdarma, je obyčejný příchozí hovory pro Vaši simkartu, který dostaneme od GTS s cca 3/4 hodinovým zpožděním.
A ten stejný placený odchozí hovory je ten stejný hovor, ale v tomto případě odchozí placený z Odorik.cz na Vaši simkartu.
Deseti sekundový rozdíl v čase je dán tím, že GTS začátek hovoru počítá až od doby kdy byl hovor zdvihnut a vynechá zvonění.
Tedy jeví se mi vše v pořádku.
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od jimisoft »

Co se týče financí je vše v pořádku, mně jenom nesedí, že mi na mobil volal volaný (dříve bylo ve výpise, že jsem si na mobil volal sám sobě, což mi připadalo logičtější). Přehlednosti by asi prospělo, kdyby šlo vyřadit nulové hovory, jak tady už několikrát psal kolega Pitomec.
Petr67s
Příspěvky: 14
Registrován: stř 28. zář 2011 22:14:31

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od Petr67s »

Sice nemám SIM, jen VoIP ale ve vyúčtování je to asi podobné. Také se v tom někdy ztrácím.
Řeším to nastavením filtru v tom výpisu, nechám si zobrazit jen to co mě zajímá.
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od jimisoft »

Já netvrdím, že ten problém jsem popsal zrovna srozumitelně, ale byl napsán slušně a s prosbou o vysvětlení. Poslední odpověď od Odoriku mě nepřišla ani slušná ani vtipná. Děkuji vícekrát se na nic ptát nebudu.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od mobilemanic »

jimisoft: A není to tak, že ten příchozí hovor (první fáze callbacku) k Vám jde z linky, na které máte své číslo nastavené a proto ho vidíte? Ikdyž přesně také nevím, sám callback nepoužívám - ale technicky bych řekl, že mohou být pouze dvě možnosti:1) callback k Vám přijde z Vaší linky nebo 2) callback přijde z nějakého univerzálního čísla Odoriku.
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od jimisoft »

mobilemanic: Není to ani číslo mojí linky, ani číslo Odoriku, je to číslo toho, komu jsem callbackem volal. Proto se mi to zdálo divné, dříve se to tak nechovalo, dříve to psalo číslo mé linky. Nevím proč mě poslal kolega kovik z Odoriku tak divnou odpověď, kterou následně raději smazal!
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od kovik »

To jsem musel poslat nechtene z kapsy.
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Nerozumím výpisu volání

Příspěvek od jimisoft »

kovik: To beru.
Odpovědět