Změna O2 v datových tarifech
Napsal: pon 11. črc 2016 10:03:45
Dobrý den, na našem firemním intranetu jsem dozvěděl se zajímavou novinku o chystané změně u O2, která nejspíš bude mít dopad na řadu uživatelů (např. často vychvalovaný Tesco Mobile). Netušíte, zda se nějaké podobné "vylepšení" služeb nechystá i v T-M resp. u Odorika?
"Od 15.7. dochází ke změně v používání datových tarifů na všech O2 SIM kartách. Po vyčerpání objemu dat v daném měsíci (např. 200MB, 1,5GB, 3GB…) klesne rychlost na nulu, tj. datové spojení se ukončí a nebude možné ho v daném měsíci již použít. Jako hlavní důvod tohoto opatření O2 uvádí skutečnost, že nízká rychlost velmi často způsobuje nespolehlivé a téměř nepoužitelné fungování internetu, což zákazníci mylně považují za chybu sítě .
Od 15.7.2016 zavádí O2 plošnou změnu, týkající se objemu mobilních dat (FUP). Tato změna se dotkne všech zákazníků O2. Jde o zrušení pomalého datového připojení po vyčerpání objemu dat. Konkrétně to znamená následující:
Princip fungování mobilních dat do 15.7.:
Objem mobilních dat je určen tarifem (např. 200MB, 1,5GB, 3GB…). Do této velikosti probíhá datová komunikace plnou rychlostí sítě (většinou 3G/4G – typicky jednotky až desítky Mb/s). Po vyčerpání tohoto objemu klesne rychlost na velmi pomalé připojení (32-200Kb/s).
Princip fungování mobilních dat od 15.7.:
Objem mobilních dat je určen tarifem (např. 200MB, 1,5GB, 3GB…). Do této velikosti probíhá datová komunikace plnou rychlostí sítě (většinou 3G/4G – typicky jednotky až desítky Mb/s). Po vyčerpání tohoto objemu klesne rychlost na nulu, tj. spojení se ukončí. Jako hlavní důvod tohoto opatření O2 uvádí skutečnost, že nízká rychlost velmi často způsobuje nespolehlivé a téměř nepoužitelné fungování internetu, což zákazníci mylně považují za chybu sítě.
Datové objemy se restartují se začátkem každého měsíce, tj. FUP je vždy vázán na období od prvního do posledního v konkrétním měsíci. Každý uživatel bude informován prostřednictvím SMS při vyčerpání 80% a 100% objemu dat. Tyto SMSky jsou generovány systémově a jejich obsah nelze měnit."
"Od 15.7. dochází ke změně v používání datových tarifů na všech O2 SIM kartách. Po vyčerpání objemu dat v daném měsíci (např. 200MB, 1,5GB, 3GB…) klesne rychlost na nulu, tj. datové spojení se ukončí a nebude možné ho v daném měsíci již použít. Jako hlavní důvod tohoto opatření O2 uvádí skutečnost, že nízká rychlost velmi často způsobuje nespolehlivé a téměř nepoužitelné fungování internetu, což zákazníci mylně považují za chybu sítě .
Od 15.7.2016 zavádí O2 plošnou změnu, týkající se objemu mobilních dat (FUP). Tato změna se dotkne všech zákazníků O2. Jde o zrušení pomalého datového připojení po vyčerpání objemu dat. Konkrétně to znamená následující:
Princip fungování mobilních dat do 15.7.:
Objem mobilních dat je určen tarifem (např. 200MB, 1,5GB, 3GB…). Do této velikosti probíhá datová komunikace plnou rychlostí sítě (většinou 3G/4G – typicky jednotky až desítky Mb/s). Po vyčerpání tohoto objemu klesne rychlost na velmi pomalé připojení (32-200Kb/s).
Princip fungování mobilních dat od 15.7.:
Objem mobilních dat je určen tarifem (např. 200MB, 1,5GB, 3GB…). Do této velikosti probíhá datová komunikace plnou rychlostí sítě (většinou 3G/4G – typicky jednotky až desítky Mb/s). Po vyčerpání tohoto objemu klesne rychlost na nulu, tj. spojení se ukončí. Jako hlavní důvod tohoto opatření O2 uvádí skutečnost, že nízká rychlost velmi často způsobuje nespolehlivé a téměř nepoužitelné fungování internetu, což zákazníci mylně považují za chybu sítě.
Datové objemy se restartují se začátkem každého měsíce, tj. FUP je vždy vázán na období od prvního do posledního v konkrétním měsíci. Každý uživatel bude informován prostřednictvím SMS při vyčerpání 80% a 100% objemu dat. Tyto SMSky jsou generovány systémově a jejich obsah nelze měnit."