iPhone - nefunguje přesměrování hovorů v síti T-mobile?

Můžete využít jen část a nebo všechny služby co Odorik.cz nabízí přímo z Vašeho telefonu ?

iPhone - nefunguje přesměrování hovorů v síti T-mobile?

Příspěvekod xsouku04 » pon 02. led 2017 23:37:53

Vypadá to, že s telefony iPhone není možné použít přesměrování hovorů. Nejde to zapnout ani v menu ani vytočením čísla **21*cislo#.
Zkoušeno na čtyřech různých SIM a iPhonech v síti Odorik. Pokud SIM vytáhnete a dáte do jiného telefonu než iPhone, přesměrování najednou jde.

Nevíte někdo, zda-li je tento bug v celé síti T-mobile ČR nebo jen u některých jeho virtuálů? Pokud máte zároveň iPhone a síť T-mobile, funguje vám přesměrování hovorů?


iPhone píše:Chyba provádění požadavku Neznámá chyba. Nastavování selhalo (Aktivace) Přesměrování hovoru (Hlas) Ve všech hovorech


Přestože přesměrování hovorů není běžně používané, může být velmi užitečné. Např. pokud jste v raomingu v jiné než 1. zóně, ale i z důvodů např. zastupitelnosti lidí.

Kdyby to někdo zkoušel a fungovalo to, tak nepodmíněné přesměrování se vypíná vytočením ##21#.

Nejlepší návod na přesměrování má Vodafone.https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-f ... ni-hovoru/
Pokud vím pro O2 i T-mobile v ČR platí to stejné. O2 a zdá se ani T-mobile (jeslti se něco nezměnilo) nepodporuje přesměrování u svých předplacených karet. Přesměrování hovorů neumí ani značka Kaktus. Značka mobil.cz zdá se přesměrování umí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 5773
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Zpět na Mobilní telefony

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků