Callback ze sítě O2 -> spojení s volaným číslem selže

Můžete využít jen část a nebo všechny služby co Odorik.cz nabízí přímo z Vašeho telefonu ?

Callback ze sítě O2 -> spojení s volaným číslem selže

Příspěvekod PepaDe » sob 06. dub 2019 16:07:55

Zdravím,
volám z čísla v síti O2 (ČEZ mobil) na 910111079 prozvoněním, Odorik ústředna zavolá zpět, naťukám volané číslo 00420606******# a automat mi sdělí, že spojení nelze navázat.

Vím, ze na webu odoriku je uvedeno, že callback z O2 nefunguje - nicméně v minulých měsících to fungovalo bez problémů.

Má to nějaké řešení? Je to tlačítkový mobil, tj app nelze. Zbývá tuším objednání přes SMS...
PepaDe
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 20. bře 2013 18:16:20

Re: Callback ze sítě O2 -> spojení s volaným číslem selže

Příspěvekod xsouku04 » pon 08. dub 2019 15:57:07

Problém s o2 byl v tom, že nešlo prozvonit, a proto to nezavolalo zpět. A mnoho let už jsem se s tím nesetkal.
Tohle vypadá spíše jako špatně vytočené číslo. Nebo dobře vytočené, ale špatně se přenášely DTMF tóny. Doporučuji uložit volané číslo do rychlých kontaktů, nebo použít přednastavené zpětné volání, aby se nemuselo zadávat vůbec. Jiné číslo lze volat?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7075
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Callback ze sítě O2 -> spojení s volaným číslem selže

Příspěvekod PepaDe » úte 09. dub 2019 20:20:47

Pokud vím, nefunguje volání na žádné číslo - určitě ne na (jiné) číslo v síti O2 (ČEZ Mobil) ani na ono 606 xxx xxx v síti T-Mobile.

Rodiče používali Callback na volání na různá čísla, takže přednastavená volání nelze rozumně použít. Vyzkoušíme objednání callback přes SMS, zatím to asi bude muset stačit.

P.S. Nedá se něco extra vyčíst z logu na ústředně?

EDIT: jen doplním, že to dost dlouho fungovalo bez problémů - přestalo řádově před pár týdny. Když jsou rodiče doma, volají z VoIP handsetu. Callback používají jen mimo domov.
PepaDe
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 20. bře 2013 18:16:20

Re: Callback ze sítě O2 -> spojení s volaným číslem selže

Příspěvekod xsouku04 » úte 09. dub 2019 21:42:56

Pravděpodobně se začalo špatně přenášet DTMF - tedy ty čísla. Nejspíše se některá číslice přenese místo jednou dvakrát a pak má vytočené číslo špatnou délku a nejde vytočit.
Potřeboval bych znát, o jaký účet se jedná. Když jsem se díval do historie účtu k mailu tady na fóru, tak vypadá, že vše funguje.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7075
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Callback ze sítě O2 -> spojení s volaným číslem selže

Příspěvekod PepaDe » čtv 11. dub 2019 20:44:17

Zkusili jsme to párkrát znovu a opravdu to vypadá na problém s přenosem DTMF.

Při delším podržení jednotlivých číslic se jednou spojit nepodařilo a podruhé již ano. To lze označit za částečný úspěch.
Rodiče to zkusí pilovat (delší prodlevy, ještě delší podržení číslice) a uvidí.

Otázkou je, zda by výrazněji pomohlo omezit okolní hluk (mluva, vítr) či zda to vzhledem ke specifičnosti duálních frekvencí v DTMF nemá příliš velký vliv.
PepaDe
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 20. bře 2013 18:16:20


Zpět na Mobilní telefony

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník