Reedog píše:Zkusili jsme znovu a je to stejné. 3x zazvoní a dojde k ukončení hovoru. ID hovoru: 248547663.
Problém je v nastavené paralelního zvonění. Máte tam dvě položky *086*XXXXX a *XXXXXX, kde XXXXXX je číslo linky, dvakrát to stejné číslo linky. Tedy hovor rozdvojí, na linku se to směruje zbytečně dvakrát. A to je důvod, proč začne naše ústředna generuje falešné vyzvánění, i když od volaného nemá potvrzeno, že to opravdu začalo zvonit.
Oddělejte *XXXXXX a nechte tam jen *086*XXXXX (pokud chcete nahrávat), bude se to chovat OK. Nyní to nejspíše nenahrává všechny hovory a zbytečně zatěžuje naši ústřednu i gigaset zdvojením hovorů.
Jo a ještě je tam jedna zajímavá věc. Gigasetu trvá 5 vteřin, než si uvědomí, že je vlastně obsazen, a vrátí obsazeno. To je právě ta doba, kdy to jakoby falešně vyzvání. S "dlouhým vedením" gigasetu ale asi nic nenaděláme, ale běžně to ničemu nevadí. Tedy když někdo bude volat a budou obsazeny obě linky, bude ho to bez zvonění zdržovat 5 vteřin a poté bude mít obsazeno. Možná to gigaset nějak signalizuje a je možné v rámci těch 5 vteřin předchozí hovor ukončit a tím uvolnit kanál pro nový hovor. Zkusit vypnout funkci call waiting? Jiný důvod, proč to trvá 5 vteřin, mne nenapadá.