Volaný neslyší

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Re: Volaný neslyší

Příspěvekod xsouku04 » úte 23. dub 2019 23:03:09

hracka píše:Dobrý den, prosím o prověření hovoru ID 308773744. Protistrana mě údajně neslyšela, tak zavěsila. Já jsem slyšel bez problémů. Děkuji.


Bohužel nemáme teď po přechodnou dobu podrobnější logy k jednotlivým hovorům. Později by měly být přístupné pro každého ve výpise hovorů. Ale vzhledem k tomu, že hovor trval déle než 15 vteřin, je zjevné, že RTP pakety musely proudit v obou směrech. Jinak by u nás došlo k zavěšení u nás. Možný problém je tedy u majitele oné osmistovky. Zjevně také fungují na VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6813
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Volaný neslyší

Příspěvekod xsouku04 » stř 24. dub 2019 10:59:43

hracka píše:Dobrý den, prosím o prověření hovoru ID 308773744. Protistrana mě údajně neslyšela, tak zavěsila. Já jsem slyšel bez problémů. Děkuji.


Tak jsem se k logům přecijen dostal a mohu potvrdit že rtp stream směrem od nás k našemu dodavateli (i mezi námi a Vašim telefon) proudil celou dobu a nebyl nijak poškozen. Oběma směry proteklo podobné množství paketů.
a_received: 6662
b_received: 6945
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6813
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník