Ticho po cca půl minutě hovoru VoIP

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Ticho po cca půl minutě hovoru VoIP

Příspěvekod Pitomec » ned 16. čer 2019 21:27:35

Šlo by prověřit ID hovoru 316365871, resp. 316365872? Po cca 30 sekundách najednou ticho a pak se hovor ukončil. Je to v poslední době již poněkolikáté a jenom pro zajímavost bych chtěl vědět, jestli to lehlo u volajícího ze sítě UPC nebo u volaného v síti Netbox. Dík :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2015
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník