Volaný neslyší

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Re: Volaný neslyší

Příspěvekod xsouku04 » úte 23. dub 2019 23:03:09

hracka píše:Dobrý den, prosím o prověření hovoru ID 308773744. Protistrana mě údajně neslyšela, tak zavěsila. Já jsem slyšel bez problémů. Děkuji.


Bohužel nemáme teď po přechodnou dobu podrobnější logy k jednotlivým hovorům. Později by měly být přístupné pro každého ve výpise hovorů. Ale vzhledem k tomu, že hovor trval déle než 15 vteřin, je zjevné, že RTP pakety musely proudit v obou směrech. Jinak by u nás došlo k zavěšení u nás. Možný problém je tedy u majitele oné osmistovky. Zjevně také fungují na VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7269
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Volaný neslyší

Příspěvekod xsouku04 » stř 24. dub 2019 10:59:43

hracka píše:Dobrý den, prosím o prověření hovoru ID 308773744. Protistrana mě údajně neslyšela, tak zavěsila. Já jsem slyšel bez problémů. Děkuji.


Tak jsem se k logům přecijen dostal a mohu potvrdit že rtp stream směrem od nás k našemu dodavateli (i mezi námi a Vašim telefon) proudil celou dobu a nebyl nijak poškozen. Oběma směry proteklo podobné množství paketů.
a_received: 6662
b_received: 6945
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7269
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Volaný neslyší

Příspěvekod wit.cz » úte 26. led 2021 19:45:58

Dobrý den,

můžete prosím kouknout na hovor 395248210. Hovor trval přes 30 minut, protistrana občas neslyšela. V diagnostice zvukových paketů ve výpise vidím určité zpoždění paketů směrem k volanému, ale na straně ke mně jsou uvedeny jen 3 zaznamenané pakety, což je nesmysl.

Hovor probíhal na LTE v sídlištní zástavbě.

Předem děkuji za odpověď i za super služby a dosavadní podporu!
wit.cz
 
Příspěvky: 16
Registrován: úte 15. led 2013 12:03:33

Re: Volaný neslyší

Příspěvekod xsouku04 » stř 27. led 2021 10:07:41

wit.cz píše:Dobrý den,

můžete prosím kouknout na hovor 395248210. Hovor trval přes 30 minut, protistrana občas neslyšela. V diagnostice zvukových paketů ve výpise vidím určité zpoždění paketů směrem k volanému, ale na straně ke mně jsou uvedeny jen 3 zaznamenané pakety, což je nesmysl.

Hovor probíhal na LTE v sídlištní zástavbě.

Předem děkuji za odpověď i za super služby a dosavadní podporu!


Ty tři pakety jsou jen z úplného začátku hovoru, než se RTP pakety začaly směrovat správně, odkud přicházejí. Je to tedy chyba sledovacího programu.
Graf paketů, co přicházel od vás, přikládám. Je tam občas vidět zvýšený jitter, kdy nejspíše LTE nefungovala úplně dobře.
Přílohy
Hovor_VMa991ecb59dd9c655e20fb7468d0df24066nnGv.png
Hovor_VMa991ecb59dd9c655e20fb7468d0df24066nnGv.png (72.3 KiB) Zobrazeno 272 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7269
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník