Konec hovoru po 36 sekundách.
Konec hovoru po 36 sekundách.
Dobrý den,
Jsem nový,spokojený uživatel služeb Odorika.Bohužel má to dvě vady na kráse.
1) Když volám přes SIP v telefonu Nokia N8 a hovor je zvednut nic není slyšet (ani na jedné straně) voláno přes data.
2) Když volá někdo na Odorika..hovor se vždy po 36 sekundách přeruší.Připojení mám stabilní od O2 ADSL.Zkusil jsem měnit modem,kde se dá deaktivovat AGl...nepomohlo.Měnil jsem i nastavení brány..bez výsledku.Brána byla vyzkoušena na internetu UPC,kde vše běželo na jedničku.Co je ovšem zajímavé....když u jedné linky na bráně nastavím místo Odorika jiného virtuálního operátora...vše funguje bez problému.Nevíte,co dělám špatně?Prosím o radu.
Jsem nový,spokojený uživatel služeb Odorika.Bohužel má to dvě vady na kráse.
1) Když volám přes SIP v telefonu Nokia N8 a hovor je zvednut nic není slyšet (ani na jedné straně) voláno přes data.
2) Když volá někdo na Odorika..hovor se vždy po 36 sekundách přeruší.Připojení mám stabilní od O2 ADSL.Zkusil jsem měnit modem,kde se dá deaktivovat AGl...nepomohlo.Měnil jsem i nastavení brány..bez výsledku.Brána byla vyzkoušena na internetu UPC,kde vše běželo na jedničku.Co je ovšem zajímavé....když u jedné linky na bráně nastavím místo Odorika jiného virtuálního operátora...vše funguje bez problému.Nevíte,co dělám špatně?Prosím o radu.
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Dobré je taky napsat, co za ADSL modem máš...
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
U Rosse se jedná o ADSL modem ZyXEL P660HW T3 v2 původní modem, na kterým byla totožná závada byl Huawei Echolife HG520i.
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Dobry den,
pri pravidelnem prerusonvani hovoru vseobecne plati zmenit porty jak vzdalene na sip.odorik.cz:443 nebo :6688 a lokalni porty tez zmenit na jine nez 5060 > 1024 < 65535.
http://www.odorik.cz/w/casto-pokladane-dotazy? (dole)
Neni-li slyset muze pomoct rtpproxy, ktere umi zapnout obsluha *300116, nahlaste ji linku na kterou mate nokii prihlasenou.
pro podrobnejsi analyzu bych potreboval id hovoru ne starsi nez 14 dni.
pri pravidelnem prerusonvani hovoru vseobecne plati zmenit porty jak vzdalene na sip.odorik.cz:443 nebo :6688 a lokalni porty tez zmenit na jine nez 5060 > 1024 < 65535.
http://www.odorik.cz/w/casto-pokladane-dotazy? (dole)
Neni-li slyset muze pomoct rtpproxy, ktere umi zapnout obsluha *300116, nahlaste ji linku na kterou mate nokii prihlasenou.
pro podrobnejsi analyzu bych potreboval id hovoru ne starsi nez 14 dni.
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Změnu portů nám doporučila jako první i technická podpora nicméně nepomohlo to. Proto ta výměna ADSL modemu a výsledek je stejný. Zajímavé je, že linka č. 1 (číslo v síti) fungovala tak jak má i na starým modememu. U linky č. 2 docházelo k pravidelnému přerušení, při příchozím hovoru po 36s. VOIP brána má možnost nastavit 2xSIP (2x výstup pro telefoní přístroj) pokud se zaměnilo nastavení čísel mezi sebou vždy vypadává linka č. 2.
Na nastavení mobilu se ještě podíváme případně dodáme ID hovoru.
Na nastavení mobilu se ještě podíváme případně dodáme ID hovoru.
Naposledy upravil(a) Pigom dne pon 25. úno 2013 15:59:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Zdravim,
to vypada na nejakou anomalii u te linky 2 na zarizeni. Muzu se podivat na signalizaci, kde uvidim 'kdo' a 'proc' hovor ukoncil...
to vypada na nejakou anomalii u te linky 2 na zarizeni. Muzu se podivat na signalizaci, kde uvidim 'kdo' a 'proc' hovor ukoncil...
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Byl bych rád za jakoukoli analízu. S Rossem to budu řešit dnes po 17h tak bych dal vědět. Momentálně nemám přístup do jeho tel. účtu proto přesně nevím číso linky.
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Dobra,
napiste nejlepe id hovoru.....
napiste nejlepe id hovoru.....
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Veškeré informace jsme poslali přes soukromou zprávu, předem díky.
Re: Konec hovoru po 36 sekundách.
Rád bych toto cestou poděkoval p. kovik za velkou ochotu řešit problém s výpadkem hovoru. Zdá se, že problém byl vyřešen.
Opravdu nelituji toho, že jsem přešel od jiného operátora právě k odoriku. Vaše technická podpora je opravdu na velké úrovni.
Opravdu nelituji toho, že jsem přešel od jiného operátora právě k odoriku. Vaše technická podpora je opravdu na velké úrovni.