Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
jan.hradil
Příspěvky: 51
Registrován: stř 03. dub 2013 22:13:31

Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující

Příspěvek od jan.hradil »

Mám teď vypnuté koncové VoIP zařízení, tj. je nedostupné. Ale když si zavolám z t-mobile, tak to 2x zazvoní, a pak t-mobile plechová huba oznámí, že číslo neexistuje. Zajímavé je, že ve výpisu odoriku hovor je (71209257) s poznámkou "NO ANSWER CHANUNAVAIL".

Chápal bych, kdyby t-mobile řekl něco o dočasné nedostupnosti čísla, ale že číslo neexistuje není optimální informace pro volajícího.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující

Příspěvek od xsouku04 »

Ano pokusíme se to vyřešit, není to vhodné chování.
Dočasně to můžete vyřešit použitím náhradního čísla nebo falešného paralelního zvonění.
Odpovědět