Mám teď vypnuté koncové VoIP zařízení, tj. je nedostupné. Ale když si zavolám z t-mobile, tak to 2x zazvoní, a pak t-mobile plechová huba oznámí, že číslo neexistuje. Zajímavé je, že ve výpisu odoriku hovor je (71209257) s poznámkou "NO ANSWER CHANUNAVAIL".
Chápal bych, kdyby t-mobile řekl něco o dočasné nedostupnosti čísla, ale že číslo neexistuje není optimální informace pro volajícího.
Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř 03. dub 2013 22:13:31
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojené zařízení -> číslo se hlásí jako neexistující
Ano pokusíme se to vyřešit, není to vhodné chování.
Dočasně to můžete vyřešit použitím náhradního čísla nebo falešného paralelního zvonění.
Dočasně to můžete vyřešit použitím náhradního čísla nebo falešného paralelního zvonění.