Kvalita hovoru - někdy neslyším příchozí hlas

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita hovoru - někdy neslyším příchozí hlas

Příspěvek od xsouku04 »

Co se týče hovor callid 72379461 je to stejné jako na obrázku výše, kdy nebylo slyšet.

Co se týče toho přerušeného hovoru, myslím, že to s tím nesouvisí. Prostě na chvíli přestal fungovat internet.
U hovorů 72473366,72473387,72473419 vidím, že na dané pakety Invite nikdo neodpověděl.
Ono je v podstatě chybné, že volající slyší vyzvánění ještě v době, kdy telefon příjem hovoru nepotvrdil. Na to bychom se měli podívat.


Dejte vědět, jestli změna kodeku pomohla. Tipl bych si, že to asi nepomůže.

Kde jste onen TP LINK TLSF 100SD pořídil? Nemohu najít na internetu žádnou speicifikaci. Jako kdyby se po něm zem slehla. Můžete-li, zkusil bych jej vyměnit za jiný.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita hovoru - někdy neslyším příchozí hlas

Příspěvek od xsouku04 »

Update: V případě, že se volá na číslo, které je směrováno jen na jednu linku (nebo přímo na linku), tak již nebude slyšet žádné falešné zvonění. Zvonění bude slyšet až poté, co koncové zařízení potvrdí příjem a zvonění. Tedy tato poměrně podstatná nedokonalost byla opravena.
Odpovědět