Vyzvánění příchozího hovoru

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše:Když mám určitou omezenou kapacitu, tak celkem logicky upřednostním svoje zákazníky přes těmi cizími (byť i z nich jsou peníze). Už proto, že ti nespokojení nebudou otravovat mě, ale virtuála (ten to sice pak může u mě nějak reklamovat, ale je větší pravděpodobnost, že to vyšumí do prázdna). Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně :D
Já tomu moc nevěřím. Upřednostňování nějaké skupiny zákazníkům je předpokládám nestandardní a většina součástí z které svoji síť skládají s tím nepočítá. A velké firmy nejsou jako Odorik, co si udělají/dodělají lecos sami. Tedy dodělávat to tam, by mohla být speciální nestandardní zakázka - tedy hodně drahé, dražší než zvýšit kapacitu pro všechny ...
xtonda
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od xtonda »

Samozřejmě je otázka co a jak má T-Mobile ve své síti implementováno, ale GSM standard prioritizaci hovorů definuje http://www.etsi.org/deliver/etsi_gts/03 ... 50000p.pdf a minimálně v případě tísňových hovorů by se měla uplatňovat, tj. v případě obsazení hovorových kapacit BTS by měl být ukončen neprioritní probíhající hovor aby mohlo být provedeno tísňové volání.
Odpovědět