Vyzvánění příchozího hovoru
Vyzvánění příchozího hovoru
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda technicky nemůže docházet ke zpožděnému vyzvánění příchozího hovoru na SIM u Odoriku oproti velkým operátorům T-mobile, O2, atd.....
Chystám se přejít od T-mobile k Odoriku, avšak můj mobil slouží jako svolávací zařízení pro jednotku požární ochrany. Pokud by mi tedy příchozí svolávací hovor začal vyzvánět později oproti klasickým operátorům, byl by to pro mne problém.
Děkuji za odpověď.
Chystám se přejít od T-mobile k Odoriku, avšak můj mobil slouží jako svolávací zařízení pro jednotku požární ochrany. Pokud by mi tedy příchozí svolávací hovor začal vyzvánět později oproti klasickým operátorům, byl by to pro mne problém.
Děkuji za odpověď.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Příchozí hovory na SIM karty Odorik.cz nejdou vůbec přes naše zařízení. Tedy nemůžeme hovor ani zpozdit, ani např. způsobit výpadek. Pokud tedy někdy k nějakému zpoždění či výpadku dochází, způsobuje to T-mobile, ale předpokládám že se tak neděje a nikdy jsem si toho nevšiml.
To stejné platí i u příchozích i odchozích SMS. Co se týče odchozích hovorů, ty jdou přes naši ústřednu, nicméně žádné měřitelné zpoždění to nezpůsobuje. Je zde jen teoretická možnost výpadku u nás. U tísňových hovorů (ty přes nás nejdou kvůli lokalizaci a větší spolehlivosti), odchozí i příchozí SMS a příchozích hovorů máte spolehlivost úplně stejnou jako v síti T-mobile.
To stejné platí i u příchozích i odchozích SMS. Co se týče odchozích hovorů, ty jdou přes naši ústřednu, nicméně žádné měřitelné zpoždění to nezpůsobuje. Je zde jen teoretická možnost výpadku u nás. U tísňových hovorů (ty přes nás nejdou kvůli lokalizaci a větší spolehlivosti), odchozí i příchozí SMS a příchozích hovorů máte spolehlivost úplně stejnou jako v síti T-mobile.
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Děkuji za rychlou vyčerpávající odpověď
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Jen taková konspirační teorie : A nemůžou hlavní operátoři upřednostňovat své zákazníky oproti virtuálům v jejich síti třeba nastavením nějaké vyšší priority pro svoje přímé zákazníky ?
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Do detailu sem ZoEK nečetl. Něco jako zákaz zvýhodňování sem tam nenašel, ale pokud toho operátora ČTU prohlásí podnikem s významnou tržní silou, tak mu může podle $81 odst. (1) přikázat aby nikoho nezvýhodňoval. (jestli tedy dobře chápu pojmy přístupu a propojení)
(1) Úřad je oprávněn v souladu s § 51 rozhodnutím uložit podniku s významnou tržní silou na relevantním trhu povinnost, aby při poskytování přístupu nebo propojení uplatňoval rovnocenné podmínky za rovnocenných okolností pro ostatní podnikatele poskytující rovnocenné služby a poskytoval jim služby a informace za stejných podmínek a ve stejné kvalitě, v jaké je poskytuje pro služby vlastní, vlastních organizačních složek, popřípadě svým dceřiným společnostem nebo společníkům nebo uvnitř podnikatelského seskupení).
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Praxe je taková, že jsou rádi, pokud jim to vůbec funguje. Mechanismus, který by tohle dělal, by byl jistě nestandardní a drahý. Navíc je to taková šedá přinejmenším neetická věc na hraně, kterou by možná s ostudou museli později oddělat.JPT píše:Jen taková konspirační teorie : A nemůžou hlavní operátoři upřednostňovat své zákazníky oproti virtuálům v jejich síti třeba nastavením nějaké vyšší priority pro svoje přímé zákazníky ?
Tedy opravdu není důvod něco takového dělat. Když už změny, tak k lepšímu a pro všechny...
Pokud by se něco takového vyskytlo, tak to určitě není naschvál, ale nějaká technická nedokonalost.
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Ale strouhnout rychlost netu virtuálům ve prospěch vlastních klientů by jistě udělat šlo...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Proč by to dělali, když dostanou zapleceno za každý přenesený KB?Pitomec píše:Ale strouhnout rychlost netu virtuálům ve prospěch vlastních klientů by jistě udělat šlo...
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Když mám určitou omezenou kapacitu, tak celkem logicky upřednostním svoje zákazníky přes těmi cizími (byť i z nich jsou peníze). Už proto, že ti nespokojení nebudou otravovat mě, ale virtuála (ten to sice pak může u mě nějak reklamovat, ale je větší pravděpodobnost, že to vyšumí do prázdna). Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
HihniPitomec píše:Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně