Vyzvánění příchozího hovoru

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Vavrik
Příspěvky: 11
Registrován: pon 06. led 2014 14:46:25

Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od Vavrik »

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda technicky nemůže docházet ke zpožděnému vyzvánění příchozího hovoru na SIM u Odoriku oproti velkým operátorům T-mobile, O2, atd.....
Chystám se přejít od T-mobile k Odoriku, avšak můj mobil slouží jako svolávací zařízení pro jednotku požární ochrany. Pokud by mi tedy příchozí svolávací hovor začal vyzvánět později oproti klasickým operátorům, byl by to pro mne problém.
Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

Příchozí hovory na SIM karty Odorik.cz nejdou vůbec přes naše zařízení. Tedy nemůžeme hovor ani zpozdit, ani např. způsobit výpadek. Pokud tedy někdy k nějakému zpoždění či výpadku dochází, způsobuje to T-mobile, ale předpokládám že se tak neděje a nikdy jsem si toho nevšiml.
To stejné platí i u příchozích i odchozích SMS. Co se týče odchozích hovorů, ty jdou přes naši ústřednu, nicméně žádné měřitelné zpoždění to nezpůsobuje. Je zde jen teoretická možnost výpadku u nás. U tísňových hovorů (ty přes nás nejdou kvůli lokalizaci a větší spolehlivosti), odchozí i příchozí SMS a příchozích hovorů máte spolehlivost úplně stejnou jako v síti T-mobile.
Vavrik
Příspěvky: 11
Registrován: pon 06. led 2014 14:46:25

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od Vavrik »

Děkuji za rychlou vyčerpávající odpověď :-)
JPT
Příspěvky: 330
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od JPT »

Jen taková konspirační teorie :-) : A nemůžou hlavní operátoři upřednostňovat své zákazníky oproti virtuálům v jejich síti třeba nastavením nějaké vyšší priority pro svoje přímé zákazníky ?
noneis
Příspěvky: 34
Registrován: ned 11. srp 2013 13:01:39

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od noneis »

Do detailu sem ZoEK nečetl. Něco jako zákaz zvýhodňování sem tam nenašel, ale pokud toho operátora ČTU prohlásí podnikem s významnou tržní silou, tak mu může podle $81 odst. (1) přikázat aby nikoho nezvýhodňoval. (jestli tedy dobře chápu pojmy přístupu a propojení)
(1) Úřad je oprávněn v souladu s § 51 rozhodnutím uložit podniku s významnou tržní silou na relevantním trhu povinnost, aby při poskytování přístupu nebo propojení uplatňoval rovnocenné podmínky za rovnocenných okolností pro ostatní podnikatele poskytující rovnocenné služby a poskytoval jim služby a informace za stejných podmínek a ve stejné kvalitě, v jaké je poskytuje pro služby vlastní, vlastních organizačních složek, popřípadě svým dceřiným společnostem nebo společníkům nebo uvnitř podnikatelského seskupení).
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

JPT píše:Jen taková konspirační teorie :-) : A nemůžou hlavní operátoři upřednostňovat své zákazníky oproti virtuálům v jejich síti třeba nastavením nějaké vyšší priority pro svoje přímé zákazníky ?
Praxe je taková, že jsou rádi, pokud jim to vůbec funguje. Mechanismus, který by tohle dělal, by byl jistě nestandardní a drahý. Navíc je to taková šedá přinejmenším neetická věc na hraně, kterou by možná s ostudou museli později oddělat.
Tedy opravdu není důvod něco takového dělat. Když už změny, tak k lepšímu a pro všechny...

Pokud by se něco takového vyskytlo, tak to určitě není naschvál, ale nějaká technická nedokonalost.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od Pitomec »

Ale strouhnout rychlost netu virtuálům ve prospěch vlastních klientů by jistě udělat šlo...
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše:Ale strouhnout rychlost netu virtuálům ve prospěch vlastních klientů by jistě udělat šlo...
Proč by to dělali, když dostanou zapleceno za každý přenesený KB?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od Pitomec »

Když mám určitou omezenou kapacitu, tak celkem logicky upřednostním svoje zákazníky přes těmi cizími (byť i z nich jsou peníze). Už proto, že ti nespokojení nebudou otravovat mě, ale virtuála (ten to sice pak může u mě nějak reklamovat, ale je větší pravděpodobnost, že to vyšumí do prázdna). Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně :D
Obrázek
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Vyzvánění příchozího hovoru

Příspěvek od ViR »

Pitomec píše:Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně :D
Hihni :lol:
Odpovědět