ozvěna

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

ozvěna

Příspěvekod peekaa » pon 24. úno 2014 13:52:17

Když volám na jedno konkrétní číslo /pošlu kdyžtak přes pm/, tak slyším sám sebe v ozvěně a to dost, až je to nepříjemné. Čím to může být? Díky.
Uživatelský avatar
peekaa
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: ozvěna

Příspěvekod JPT » pon 24. úno 2014 14:17:08

[Joke]
No pokud to jediné číslo je Echo Test :-)
[/Joke]
JPT
 
Příspěvky: 315
Registrován: sob 03. lis 2012 23:21:05

Re: ozvěna

Příspěvekod Kabek » pon 24. úno 2014 16:04:52

Kabek
 
Příspěvky: 530
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: ozvěna

Příspěvekod xsouku04 » pon 24. úno 2014 17:07:34

peekaa píše:Když volám na jedno konkrétní číslo /pošlu kdyžtak přes pm/, tak slyším sám sebe v ozvěně a to dost, až je to nepříjemné. Čím to může být? Díky.


Není to tím, že dotyčný používá třeba počítač s mikrofonem vedle reproduktorů?
Často to tak bývá u notebooků.
Pro volání přes internet doporučujeme sluchátka s mikrofonem.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6779
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: ozvěna

Příspěvekod peekaa » pon 24. úno 2014 17:58:27

Ten komu volám velmi pravděpodobně používá klasický telefon, možná i nějaký starší.
Uživatelský avatar
peekaa
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: ozvěna

Příspěvekod Kabek » pon 24. úno 2014 20:44:49

peekaa píše:Ten komu volám velmi pravděpodobně používá klasický telefon, možná i nějaký starší.


To by tak nevadilo. Jak to má zapojené? Je to VoIP přes bránu nebo klasika pevná po vedení od O2? Je-li to VoIP přes bránu, pak zkuste nastavit "volume" - snížit úroveň signálu z mikrofonu...
Kabek
 
Příspěvky: 530
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: ozvěna

Příspěvekod peekaa » pon 24. úno 2014 20:49:52

to nedokáži až tak říci, je to jedna firma se kterou jednám a nemám a nemohu mít až tak detailní info.
Uživatelský avatar
peekaa
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: ozvěna

Příspěvekod Kabek » pon 24. úno 2014 22:27:27

Hmm, to je pak neřešitelné. Nevím, z čeho voláte, ale čistě teoreticky - u Vašeho zařízení snížit hodnotu jiter buffer, pokud nemáte adaptabilní..., byť i ten se dá nastavit. To musí nastavit někdo, kdo ví, co dělá, a zná průměrné hodnoty Vašeho připojení. Jak se říká, napasovat to přesně na vaše internetové připojení, na jeho obvyklé hodnoty. Ve výsledku ale ozvěnu tímto nelze zcela potlačit.
Kabek
 
Příspěvky: 530
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: ozvěna

Příspěvekod Tydýt » pon 24. úno 2014 23:18:37

Pokud jsem dobře pochopil, tak ten problém je jen při volání na jedno konkrétní číslo a při hovorech na všechny ostatní čísla je vše v pořádku. Má ten zákazník více čísel, nebo jen to jedno ? Je ten problém jen ze sítě Odorik, nebo je jedno odkud se na to číslo volá?
Také mi nesedí odpovědi:
Ten komu volám velmi pravděpodobně používá klasický telefon, možná i nějaký starší.
a
to nedokáži až tak říci, je to jedna firma se kterou jednám a nemám a nemohu mít až tak detailní info.
Rozumím tomu tomu správně, že vlastně nic o druhé straně nevíte ? Teď se zopakuji, ale jeli to firma, skutečně nemají více čísel a odkud, přes co vlastně voláte vy ?

Nebylo by v tomto případě nejjednodušší se proti strany prostě zeptat během hovoru ? (Samozřejmě v rámci telefonů.) Možná by to vše vyřešilo. Ono i obyčejný konferenční telefon, nebo hlasitý telefon může tento efekt lehce vytvořit. To pak ale není chyba sítě, ale koncového zařízení.
_______________________________________ Obrázek
Uživatelský avatar
Tydýt
 
Příspěvky: 49
Registrován: sob 01. úno 2014 21:40:06

Re: ozvěna

Příspěvekod peekaa » pon 24. úno 2014 23:44:50

Já tedy v těch mým "odpovědích" renonce nevidím. Ano, je to jen jedno konkrétní číslo, jedna firma, o které téměř nic nevím, na které když volám z odorika, z pevného přístroje přes VOIP bránu, tak slyším ozvěnu. Jak jsem pochopil z diskuze a z odkazů, chyba je velmi pravděpodobně na straně druhé, tedy ne u mě a není pro mě nijak možné to u nich řešit nebo zjištovat. Takže zatím díky, tím bych to pokládal za uzavřené.
Uživatelský avatar
peekaa
 
Příspěvky: 97
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Další

Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků