ozvěna
Re: ozvěna
[Joke]
No pokud to jediné číslo je Echo Test
[/Joke]
No pokud to jediné číslo je Echo Test
[/Joke]
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ozvěna
Není to tím, že dotyčný používá třeba počítač s mikrofonem vedle reproduktorů?peekaa píše:Když volám na jedno konkrétní číslo /pošlu kdyžtak přes pm/, tak slyším sám sebe v ozvěně a to dost, až je to nepříjemné. Čím to může být? Díky.
Často to tak bývá u notebooků.
Pro volání přes internet doporučujeme sluchátka s mikrofonem.
Re: ozvěna
Ten komu volám velmi pravděpodobně používá klasický telefon, možná i nějaký starší.
Re: ozvěna
To by tak nevadilo. Jak to má zapojené? Je to VoIP přes bránu nebo klasika pevná po vedení od O2? Je-li to VoIP přes bránu, pak zkuste nastavit "volume" - snížit úroveň signálu z mikrofonu...peekaa píše:Ten komu volám velmi pravděpodobně používá klasický telefon, možná i nějaký starší.
Re: ozvěna
to nedokáži až tak říci, je to jedna firma se kterou jednám a nemám a nemohu mít až tak detailní info.
Re: ozvěna
Hmm, to je pak neřešitelné. Nevím, z čeho voláte, ale čistě teoreticky - u Vašeho zařízení snížit hodnotu jiter buffer, pokud nemáte adaptabilní..., byť i ten se dá nastavit. To musí nastavit někdo, kdo ví, co dělá, a zná průměrné hodnoty Vašeho připojení. Jak se říká, napasovat to přesně na vaše internetové připojení, na jeho obvyklé hodnoty. Ve výsledku ale ozvěnu tímto nelze zcela potlačit.
Re: ozvěna
Pokud jsem dobře pochopil, tak ten problém je jen při volání na jedno konkrétní číslo a při hovorech na všechny ostatní čísla je vše v pořádku. Má ten zákazník více čísel, nebo jen to jedno ? Je ten problém jen ze sítě Odorik, nebo je jedno odkud se na to číslo volá?
Také mi nesedí odpovědi:
Nebylo by v tomto případě nejjednodušší se proti strany prostě zeptat během hovoru ? (Samozřejmě v rámci telefonů.) Možná by to vše vyřešilo. Ono i obyčejný konferenční telefon, nebo hlasitý telefon může tento efekt lehce vytvořit. To pak ale není chyba sítě, ale koncového zařízení.
Také mi nesedí odpovědi:
aTen komu volám velmi pravděpodobně používá klasický telefon, možná i nějaký starší.
Rozumím tomu tomu správně, že vlastně nic o druhé straně nevíte ? Teď se zopakuji, ale jeli to firma, skutečně nemají více čísel a odkud, přes co vlastně voláte vy ?to nedokáži až tak říci, je to jedna firma se kterou jednám a nemám a nemohu mít až tak detailní info.
Nebylo by v tomto případě nejjednodušší se proti strany prostě zeptat během hovoru ? (Samozřejmě v rámci telefonů.) Možná by to vše vyřešilo. Ono i obyčejný konferenční telefon, nebo hlasitý telefon může tento efekt lehce vytvořit. To pak ale není chyba sítě, ale koncového zařízení.
_______________________________________
Re: ozvěna
Já tedy v těch mým "odpovědích" renonce nevidím. Ano, je to jen jedno konkrétní číslo, jedna firma, o které téměř nic nevím, na které když volám z odorika, z pevného přístroje přes VOIP bránu, tak slyším ozvěnu. Jak jsem pochopil z diskuze a z odkazů, chyba je velmi pravděpodobně na straně druhé, tedy ne u mě a není pro mě nijak možné to u nich řešit nebo zjištovat. Takže zatím díky, tím bych to pokládal za uzavřené.