Vyměnil jsem máti pevnou linku za Odorika (nastavení CLIPu, nastavení příchozích ze staré sítě), vyzkoušel, že funguje a odjel.
Nyní se mamka nemůže dovolat a to jak na původní číslo, kde mám také nastavené příchozí hovory, tak na nové. Když se dívám do výpisu, zdá se vše v pořádku, co se týká volaného čísla. Hlásí to chybovou hlášku: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Id callu, které nešlo spojit: 79021876, 79021879,79021878,
Staré číslo je zaregistrováno přímo na IP telefonu, kromě mamčinýho čísla nepoužívám příchozí hovory z jiné sítě. Nicnméně se nedovolala ani na přímo na geo Odorik číslo. 79021821, 79021822, 79021823
Hovor, který jsem při nastavování vyzkoušel se jevil v pořádku: 77252518
Na jakékoliv jiné číslo volá ostošest.
Když ji volám já, taky se dovolám.
NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Re: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Máte tamwjen osm císlic,není to tím? Kazdé CZ císlo má císlic devet.
Re: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
To jsou callid, ne volaná čísla, která bych tu nezveřejnilKristovec píše:Máte tamwjen osm císlic,není to tím? Kazdé CZ císlo má císlic devet.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Vypadá to, že hovory 79021821, 79021822, 79021823 jsou překlep - špatně vytočené číslo. Správné číslo je asi velmi podobné, proto to lze snadno přehlédnout.
Hovory 79021876, 79021879,79021878, nyní vyzvání, ale v době, kdy jste to vytáčel, všichni tři operátoři, přes které jsme se to snažili spojit, hovor odmítli. Což nejspíš značí poruchu nebo nedostupnost u volané linky/operátora.
Důležité je, že jsou to vlastně jen dva pokusy. Protože každý pokus udělal ve výpise hovorů tři různé řádky, jak jsme se hovor snažili spojit různými způsoby - různé cesty.
Hovory 79021876, 79021879,79021878, nyní vyzvání, ale v době, kdy jste to vytáčel, všichni tři operátoři, přes které jsme se to snažili spojit, hovor odmítli. Což nejspíš značí poruchu nebo nedostupnost u volané linky/operátora.
Důležité je, že jsou to vlastně jen dva pokusy. Protože každý pokus udělal ve výpise hovorů tři různé řádky, jak jsme se hovor snažili spojit různými způsoby - různé cesty.
Re: NO ANSWER CHANUNAVAIL(0)
Vyřešeno. Děkuji.xsouku04 píše:Vypadá to, že hovory 79021821, 79021822, 79021823 jsou překlep - špatně vytočené číslo.
Hovory 79021876, 79021879,79021878, nyní vyzvání, ale v době kdy jste to vytáčel všichni tři operátoři přes které jsme se to snažili spojit hovor odmítli. Což nejspíš značí poruchu nebo nedostupnost o volané linky/operátora.