Druhá strana neslyší

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Druhá strana neslyší

Příspěvek od GeBu »

Dobrý den,
prosím, o ověření hovoru ze 14.5.2014 17:20:27 s ID 85596412 druhá strana prý špatně slyšela. Mám podezření na internet, ale nejsem schopen to zpětně zjistit. Ta informace by pro mne byla užitečná kvůli rozhovoru s providerem, protože se chová divně více věcí na více místech.
Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhá strana neslyší

Příspěvek od xsouku04 »

Pardon nějak jsme tento dotaz opomněli. Ten hovor vypadá, že byl spojen pomocí zpětného volání.
Internet by tedy vliv mít neměl. Bohužel grafy uchováváme jen přechodnou dobu, tento hovor je pro zkoumání už moc starý.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Druhá strana neslyší

Příspěvek od GeBu »

xsouku04 píše:Pardon nějak jsme tento dotaz opomněli.
Nevadí, nebylo to kritické, navíc viz dále.
xsouku04 píše:Ten hovor vypadá, že byl spojen pomocí zpětného volání.
Jak se tak dívám, tak jsem zkopíroval špatné ID. Mělo to být: 85595970. Omlouvám se - myška mi poskočila o řádek.
Nemělo by to být zpětné volání, ale hovor z PAP2T-EU se zapnutým CLIP (číslo z pevné sítě VOX).
xsouku04 píše:Internet by tedy vliv mít neměl.
Já jsem začal pozorovat problémy s voláním na obou linkách PAP2T-EU (na druhé Odorik, na první VOX - žel je to to R2) a tak jsem to vyhodnotil (i na základě dalších indicií) jako problémy s internetem. Chtěl jsem mít pro vedoucí argument, aby zvýšili tarif (měli jsme 2/1 Mbit/s), protože jsme začali používat vzdálený přístup (RDP a VNC) a ještě služby klienty Dropbox a GDisk. Nakonec nám poskytovatel nabídl 6/2 Mbit/s jen o 30 Kč/měsíčně dražší a tak nemusím vedoucí přesvědčovat.
swejzi
Příspěvky: 79
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Druhá strana neslyší

Příspěvek od swejzi »

Prosím o prověření hovoru č. 88801016. Bylo voláno z Androidího CSipSimple na mobilní telefonní číslo přes kvalitní wifi připojení, s použitím PCMA kodeku, tedy snad ideální podmínky, přesto mi druhou stranou byly hlášeny výpadky zvuku, tedy hovor byl místy dosti nesrozumitelný. Už nevím, co kde nastavit, aby to alespoň přes wifi jelo spolehlivě.
Díky
Naposledy upravil(a) swejzi dne úte 17. čer 2014 17:23:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhá strana neslyší

Příspěvek od xsouku04 »

CSIPSiple ztrácí pakety. Ke ztraceným paketům nemusí dojít po cestě, ale i v samotném telefonu.
Tedy v případě androidu.

Nepřepíná se telefon do nějakého úsporného režimu, kde potom prostě 12% paktů zaspí?
Přílohy
CSIPSimple_ztrácí_pakety.png
CSIPSimple_ztrácí_pakety.png (10.61 KiB) Zobrazeno 4186 x
swejzi
Příspěvky: 79
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Re: Druhá strana neslyší

Příspěvek od swejzi »

Možná je to jen náhoda, ale dnes mi doma jde internet mizerně (což se stává vyjímečně), tak je možné, že už včera to začlo zlobit a chyba je tedy na straně mého ISP. Budu to dál sledovat. Že to zlobí ve 3G (na určitém místě si druhá stana stěžuje, že mě skoro neslyší, jindy o 100 metrů vedle je hovor bezproblémový - v obou případech kodek PCMA) jsem si už tak nějak zvykl, ale doufal jsem, že alespoň na Wifi to bude ok. Jedná se o telefon Samsung Galaxy Mini S5570I. Teď je každopádně problém u mého ISP, ale celkově těžko říct, jestli je chyba v telefonu (už jsem tu dost četl, že Android stojí za houby), každopádně někdy hovor proběhne naprosto bez problémů, takže v telefonu (snad) chyba nebude.
Odpovědět