Stránka 1 z 1

Přerušený hovor

Napsal: čtv 11. zář 2014 12:44:35
od 5uch
Dnes se mi dvakrát rozpadl hovor... ID 96375558 a 96376236. Po každém hovoru jsem se jednou pokoušel dovolat zpět a dostal jsem Odoričí hlášku o nedostupnosti volaného. Po malé chvíli už to zase šlo. Dalo by se o tom něco zjistit?

P.S. na druhé straně je trochu problematický adaptér ZyXEL P-2301R-P1 (jen jako adptér, sedí za routerem).

Re: Přerušený hovor

Napsal: čtv 11. zář 2014 13:45:42
od kovik
Dobry den,
podle naseho monitoringu to vypada , ze ma volajici (verejna ip konci .174.77) problem s internetem.

Z hruba ve 176s hovoru 96375558 prestal posilat rtp a odpovidat na signalizaci.

Ve 12:24:24 mu bylo poslano BYE na, ktere neodpovedel,ale az ve 12:25:26 od neho prislo BYE na uz neexestujici hovor.

Podle toho vypadek trval cca. od 12:24:20 az 12:25:26.

Muzete napriklad na delsi dobu pustit siptest http://www.odorik.cz/w/internet#mereni_ ... i_aplikaci a vysledek poslat providerovi.

Re: Přerušený hovor

Napsal: čtv 11. zář 2014 16:01:14
od 5uch
Díky za rychlou reakci.

Až se k tomu stroji fyzicky dostanu, zkusím ten SipTest. Ale čekám že šlo spíš o nahodilou věc, takže nezjistím nic.

Šlo mi o to, zda nemám udělat nějaké změny v nastavení adaptéru nebo na účtu od vás (např. Keep Alive mám zaupnuté na zařízení, u vás vypnuté).

Re: Přerušený hovor

Napsal: čtv 11. zář 2014 16:36:26
od kovik
Myslim, ze nemusite, koukal jsem i na predesle hovory a byly bez problemu. Mozna sedl nejaky holub na antenu nebo tak neco.