Přerušovaný hovor

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Přerušovaný hovor

Příspěvekod medvidek78 » stř 17. zář 2014 10:58:28

Dobrý den,

mohl bych poprosit o prošetření hovoru ID: 966 380 80? Posledni dobou se při spojení hovoru s rodiči často spojení "seká" a mám takové podezření, že na vině bude ISP. Na obou koncích hovoru je PAP2T s nastavenym preferred codec ´G711a. Routery nemají aktivni SIP ALG. Až se dostanu k rodičům jistě spustím Váš SIP test program. Předem děkuji za pomoc či případné doporučení co ještě upravit.
medvidek78
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 19. úno 2013 11:30:40

Re: Přerušovaný hovor

Příspěvekod kovik » stř 17. zář 2014 13:23:56

Dobry den,
hovor je opravdu nekvalitni a to ze strany volajiciho.

VM19789e68280cecbf75b9ab0bae163381xICgui.png
Velky jitter + packet loss
VM19789e68280cecbf75b9ab0bae163381xICgui.png (15.75 KiB) Zobrazeno 904 krát
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 442
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník