Stránka 1 z 1

Přerušení hovoru do cca 30 sekund

Napsal: stř 19. lis 2014 14:24:38
od MartinJ
Dobrý den,

používám Odorik SIM kartu poslední dobou se mi přerušují hovory asi do 30 sek po zahájení. Nevím čím to může být. Zdá se mi že se mi to děje jen na jednom místě.

Zde jsou ID z neúspěšných hovorů.
102856730
102857328
102858126

Děkuji mnohokrát.

Martin

Re: Přerušení hovoru do cca 30 sekund

Napsal: stř 19. lis 2014 19:33:57
od xsouku04
Ve všech třech případech přišlo zavěšení směrem od GTS tedy ze směru mobilní sítě, tedy nevzniklo u nás.

Re: Přerušení hovoru do cca 30 sekund

Napsal: čtv 20. lis 2014 15:06:05
od MartinJ
Ale SIM karta Odorik je přeci součástí GSM sítě. Pokud to dobře chápu. Nesouvisí to s tím?
Díky. Martin

Re: Přerušení hovoru do cca 30 sekund

Napsal: čtv 20. lis 2014 18:48:27
od xsouku04
Pokud má T-mobile nějaké dočasné potíže s pokrytím či přerušováním hovorů v nějaké konkrétní lokalitě, ovlivnit to můžeme jen hodně těžko.
Onehdy se stalo, že nebyl vůbec žádný signál T-mobile v celé velké vesnici (Radechová), která byla navíc na dohled od většího města.(Náchod) A jejich podpora přesto problém popírala. Nevolali jsme tam my, ale přímo náš zákazník.
Naštěstí dotyčný brzy našel sousedku se simkartou přímo u T-mobile, která také najednou neměla vůbec žádný signál a znovu nahlásil problém s tím, že problém má opravdu T-mobile.

Nejideálnější je problém jim prokázat na jejich vlastní simkartě, pak se nemají na co vymlouvat. I tak ale může být těžké se stížností uspět.

Problém můžeme nahlásit i my, ale je poměrně obtížné jim dokázat, že problém je opravdu u nich. Kdyby se to opakovalo, můžeme to zkusit.

Re: Přerušení hovoru do cca 30 sekund

Napsal: pát 21. lis 2014 15:54:26
od ViR
Jak bych to jako zákazník alternativnímu OPovi neudělal, tak komukoli z BIG3 bych to vedle tel. ohlášení zaslal ještě písemně, s kopií na podatelna@ctu.cz ;)

Re: Přerušení hovoru do cca 30 sekund

Napsal: sob 22. lis 2014 9:43:27
od xsouku04
ViR píše:Jak bych to jako zákazník alternativnímu OPovi neudělal, tak komukoli z BIG3 bych to vedle tel. ohlášení zaslal ještě písemně, s kopií na podatelna@ctu.cz ;)
Stále ale platí, že aby Vaše stížnost byla věrohodná a nebyla planá, je třeba udělat všechno proto, abyste vyloučili chybu jinde.
Napadá mne, že občas za spadnuté hovory nebo hovory, kdy přestalo být slyšet na jednu stranu, může třeba OS Android.
Tedy udělat před takovou razantní stížností různé testy s různými telefony simkartami a lokalitami je rozhodně dobré.
A výsledky všech Vašich testů detailně popsat do stížnosti je také dobré. Vypadá pak mnohem věrohodněji a dá se lépe odhadnout, v čem by mohl být problém.

Přerušení hovoru může být třeba i kombinací konkrétního telefonu i místa, kdy s konkrétním telefon na konkrétním místě špatně zafunguje předání hovory na jinou BTS a pod. Nebo přepínání z 3G na 2G apod.
Setkal jsem se s tím, že se jeden konkrétní telefon v jedné konkrétní lokalitě bezdůvodně vypínal. Jiný nikoli. Tam je ale zřejmé, že problém bude s telefonem. Kdyby se to ale projevovalo přerušováním hovorů, člověk má tendenci chybu svého telefonu svést na mobilního operátora.

Jeden z důvodů, proč mobilní operátoři stížnosti zákazníků neberou moc vážně, je ten, že většina stížností jsou plané poplachy.
A problém je v uživateli nebo telefonu. Pokud tedy chcete být se svojí stížností úspěšní, prosím ujistěte se, že chyba je opravdu na straně mobilního operátora.

MartinJ postupoval správně, že se nejdříve zeptal, jestli chyba není u nás. Tohle ověřit je u nás rychlé a bezproblémové. Nyní by to asi chtělo vyloučit telefon a konkrétní simkartu. Nemáte-li konkrétní T-mobile simkartu k zapůjčení na testy, pořídíme a pošleme poštou na naše náklady takovou simkartu my. Pokud se prokáže problém se sítí v konkrétní lokalitě, budeme jej hlásit přímo u T-mobilu na té T-mobile simkartě, aby se nemohli vymlouvat. Jen jako doplnění přidáme, že to dělá i s Odorik simkartou v síti T-mobile.

Dělá to i u příchozích hovorů? To by mělo být poměrně snadné otestovat. Klidně to mohu testovat s Vámi.