Dobrý den,
včera se mi v rámci Odoriku nepodařilo dovolat na druhé mobilní číslo (taktéž Odorik), signál byl plný, telefon zapnutý, nicméně se mi přehrála hláška, že číslo je nedostupné. Trvalo to asi půl hodiny, opkovaně zkoušeno volat. ID hovorů 103170535 , 103171574 . Prosím o analýzu,
Děkuji, pěkný večer
Vavřík
Nespojený hovor
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nespojený hovor
Dobrý den,
hovor k nám v pořádku dorazí (proto je vidět ve výpise), hovor pošleme směr GTS (T-mobile) a ten tam přehrává tu hlášku o nedostupnosti, místo aby hovor spojil. Tedy chyba je v síti T-mobile možná v kombinaci s konkrétním telefonem a lokalitou. Stalo se mi to také jednou, restart telefonu volaného dobu nedostupnosti zkrátil.
Kdyby ale nebylo možné u nás daný hovor najít a slyšeli jste stejnou hlášku, hovor selhal už cestou k nám - to by se ale pravděpodobně nešlo dovolat na žádné číslo v daný okamžik. Tedy má to stejné příznaky, ale jedná se o jiný závažnější problém, který by také mohl být chybou u nás.
hovor k nám v pořádku dorazí (proto je vidět ve výpise), hovor pošleme směr GTS (T-mobile) a ten tam přehrává tu hlášku o nedostupnosti, místo aby hovor spojil. Tedy chyba je v síti T-mobile možná v kombinaci s konkrétním telefonem a lokalitou. Stalo se mi to také jednou, restart telefonu volaného dobu nedostupnosti zkrátil.
Kdyby ale nebylo možné u nás daný hovor najít a slyšeli jste stejnou hlášku, hovor selhal už cestou k nám - to by se ale pravděpodobně nešlo dovolat na žádné číslo v daný okamžik. Tedy má to stejné příznaky, ale jedná se o jiný závažnější problém, který by také mohl být chybou u nás.